poniedziałek, 7 grudnia 2015

Q&A

Hejkneł Ryby!  *^-^* 

Na początku chciałabym was bardzo przeprosić za to, że przez parę dni nie
pojawiały się posty ode mnie. No  ale niestety ja też mam szkołę, a ostatnio miałam
dość dużo kartkówek i sprawdzianów no więc 
musiałam się uczyć , ale myślę, że teraz posty będą się pojawiać częściej :'ll .  Bez zbędnego ględzenia przejdźmy do posta 
jak widzicie po tytule w dzisiejszym poście będzie
Q&A ! 

Na początek pytania od Luizy c: 


1.Lubisz rysować? 
Tak jest to moja taka jakby pasja i rysuje w każdej wolnej chwili.
2.Jeśli tak, to dlaczego? 
Tak jak już napisałam wyżej jest to moja jakby pasja i robię to w 
każdej wolnej  chwili i sprawia mi to przyjemność i mogę  się przy tym 
zrelaksować (: 
3.Czy rysowanie to twoja pasja? 
Tak xd .
4.Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 
Hmm niech pomyśle  przede wszystkim to, że w postach możemy
wyrazić swoje emocje i uczucia jak również poznać czyjąś opinie
na dany temat. Oczywiście jeszcze to, że można poznać wspaniałe osoby
dzięki blogowaniu ♥ .
5.Dlaczego blogujesz? 
Jest to dosyć krótka historia ale opowiem ją wam c: . 

No więc tak o ile dobrze pamiętam to chyba w czerwcu lub marcu
tamtego roku zaczęłam czytać blogi  no i jak widziałam te posty
na innych blogach to też chciałam zacząć blogować i pisać posty . 
Pierwszym blogiem na którym pisałam był  Myabe-TheGames czy jakoś tak 
ale miałam spine z pewną osobą i mnie wywaliła. 
Pisałam jeszcze na innym blogu ale straciłam wenę i odeszłam.
No i jak narazie pisze na tym blogu i nie mam zamiaru odchodzić.
a mianowicie mam zamiar ożywić tą stronę:") .

6.Sprawia Ci to przyjemność? 
Oczywiście, że sprawia mi przyjemność.
7.Ulubiony film? 
Zazwyczaj nie oglądam filmów częściej oglądam to co leci w 
Polsacie albo TVN xD  Mam ulubiony film, ale nie pamiętam tytułu :c 
8.Ulubiona książka? 
Hmm niech pomyśle  chyba " Kto uratuje Iryska ? " i 
jeszcze " Tajemniczy Ogród " był fajny c: .
9.Ulubione jedzenie? 
Zdecydowanie pierogi ruskie i spageti ( nie wiem jak się pisze xd )  *-*


**************************************************


Teraz pytania od Shimeruko  :


1. Ile razy w życiu ukradłaś batona? 
Nie ukradłam  nigdy batona skąd takie podejrzenia? -B
2.Nie kłam >.< 
Nie kłamie >.< 
3.Uważaj, bo uwierzę. 
KK .
4.To był sarkazm 
Spk xd .
5. Jak bardzo (1-10) boisz się reklamy  majonezu Republika Rolewski? 
Nie wiem jaka to reklama xd
6.Ile jeszcze pytań ? 
Jak najwięcej zadaj :B
7.Lubisz mnie?  
Lubię.
8. Kochasz mnie?  
Nie xd .
9. Nienawidzisz mnie? 
Lubię Cię xd 
10. Lubisz zupę? 
Zależy jaką .
11.Ogórkową
Lubie xd .
12.A pomidorową? 
Tak. Jutro znowu będzie pomidorowa zrobiona z rosołu z wczoraj... ups.. 
13.A sushi? 
Nigdy nie jadłam.
14.A tuńczyka? 
 Nope.
15.Jesteś kanibalem?
Nope.
17. Gdzie 16 ?
Nie wiem >.< 
18.Ej, nie przeklinaj? 
Ja przekliknam? Niby gdzie ? >.< 
19.Dziabong z Ciebie! >.< 
Wcale nie >.< 
20.Koniec? 
Nie wiem. 
21.Nie
Nie wiem .
22.Tak 
Nie wiem >.< 
23.Zópa   
?  XD
24.Horteks 
Aha yhym spoko.
25.Grasz w MSP?
Nie nie gram wiesz? 
26.Rly koniec.
Jak to koniec? :C
27. Pa.
Pa :c
28.Muminek 
Yhym.
29.Cześć.
Czeeeeeść xd 
30.Co się stanie, gdy oreo dam Muminkowi, ciekaw jestem sam . Czy ty będzie masakra? 
Czy nie wyniknie z tego apokalipsa?  I nie opanuje świata. bo Muminki to nie będzie zło? 
Co się stanie gdy oreo dam? 
 Na 100% Cię zje więc się strzeż :P xD .
31.Hejt 
Nunu nie ładnie tak hejcić Julku XD 
32.Spam
Nie spam !
33. Spam 
Ty ty ty ty ty ty  zuy!
34.Spam
Zuy Julek >.< 
35. Spam
No chyba coś już mówiłam na temat spamienia ty zuy Julku? xd 
36.  Spam  
>.< 
37.Spam
Tututu on wcale tego nie napisał -B
38.  Nie mam blóga :'(
#SmutekRzalBól
39.Dokładnie . 
40.Prawdziwy koniec.
KK . 

Ale zaszalałeś Julek z tymi pytaniami XD . 
( przepraszam mam manie na XD >.< ) 


***********************************************************

Teraz pytania od Anety : 

1. Czy weszłaś już kiedyś na mojego bloga? 
Nie nie weszłam nawet nie wiem jak się nazywa także ten.
2.Gdybyś miała zrezygnować z czegoś na zawsze to był by to internet czy muzyka? 
Yghh sama nie wiem bez tych dwóch rzeczy,  nie mogę żyć  ;-; 
no, ale jak już coś to chyba muzyka.
3.Ciasteczka czy pizza? 
Chyba pizza.
4.Gdybyś mogła spełnić jedno swoje życzenie co by to 
było ?
Yghh  sama nie wiem nie zadawaj taki trudnych pytań >.< 
Myślę, że to żebym była zawsze szczęśliwa .
5.Jakie jest twoje motto życiowe? 
" Miej wyjebane a będzie Ci dane "  Zdecydowanie.
6.Czy chciałabyś zmienić coś w swoim życiu? 
Myślę, że chciałabym zmienić to  żebym nigdy nie poznała 
takich jednych fałszywych dziewczyn a tak poza tym ,  to chyba nic.
7.Wyobraź sobie, że jesteś  psem. Co czujesz? : D 
Nie wiem pewnie dziwnie bym się czuła XD
8.Lubisz szynszyle?  Podaj 3 powody dlaczego je lubisz/nie lubisz
Nie mam zdania o szynszylach XD 
9.Pepsi czy cocacola? 
Pepsi
10.Deszcz czy słońce? 
Słońce .



***************************************

 Teraz pytania od Kellow : 


1. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie? 
W wolnym czasie lubię rysować,szkicować,kolorować,słuchać muzyki , pisać posty,
rozmawiać z przyjaciółmi na GG 
2.Jakiego gatunku muzycznego  najczęściej słuchasz? 
Najczęściej słucham muzyki z gry Life is Strange .
3. Farbowałaś kiedyś włosy?
W zeszłe wakacje farbowałam końcówki  na niebiesko,
ale nie wyszły i zrobiły się zielone zamiast niebieskiego pewnie dlatego,
że mam ciemne włosy ://
4. O czym najbardziej lubisz pisać posty?
Najbardziej lubię pisać  posty w stylu Q&A lub jakiś
Tagów  czyli takie bardziej na luzie ;") .
5.Odpowiadasz na hejty?
Jak na razie to żadnego hejta jeszcze nie miałam jeśli dobrze pamiętam.
Ale umiem odróżnić hejt od  konstruktywnej opini .
A na konstruktywne opinie odpowiadam a hejty mam w czterech literach ;") .
6.W którym roku zainteresowałaś się MSP?
Jeśli dobrze pamiętam to chyba jak miałam 9 lat albo 10
coś w ten desen koleżanka mi powiedziała o MSP.
7.Tworzyłaś kiedyś filmy na swoim koncie?
Miałam kiedyś jeszcze inne konto  które
nazywało się ela9858 i na nim robiłam filmy ale wszystkie
usunęłam bo mi nie wychodziły jak by kogoś interesowało
to to konto zostało mi ukradzione przez pewną dziewczyne .
8.Lubisz robić Looki?
Lubię chociaż rzadko je robię.
9.Zawdzięczasz  komuś w szczególności miejsce na tym blogu?
Zawdzięczam je w szczególności Paulikowi bo przyjęła mnie na ten blog .
10. Należysz do jakiejś grupy fanów?
Jeżeli chodzi o youtuberów  to nie.



***************************************


 Teraz pytania od Jesy :

1.Lubisz mnie?
Ja cię nie lubię ja cię kocham po przyjacielsku ! >.<
2.Jakiej muzyki słuchasz?
Piosenek z Life is Strange  zazwyczaj .
3.Ulubiony  artysta/zespół?
Nie mam ulubionego wykonawcy ani artysty
raczej słucham to co mi wpadnie w ucho bądź mi się spodoba .
4.Top 5 piosenek (Dasz rade? Hyhy xd )
Dam rade ^^ .

1.Local Natives- Mt. Washington.
2.Angus & Julia  Stone.  Santa Monica Dream
3. Life is Strange Soundtrack  - Somthing Good .
4. Life is Strange Soundtrack - Lua by Bright Eyes .
5.Katy  Perry - Hot N Cold

5. Lubisz Ari Grande?  *o*
Tak lubię
6.Słuchałaś już Focus'a?  ^3^
Tak słuchałam .
7.Co sądzisz o Nicki Minaj?
Nic nie sądzę.
8.Lubisz Maclemor'a?
Nie znam .
9.Słuchałaś kiedyś Thrift  shop?
Nie, nie słuchałam.
10.A Can't hold Us?
Również nie.


***************************************



Pytania od Emi Caffe :

1.Ulubiona piosenka?
Głównie piosenki z Life is Strange.
2.Dlaczego piszesz mi  cały czas na MSP  minkę x-o? XD
Dlatego, że ,mi nie odpisujesz.
4.Umiesz śpiewać?
Brzydko śpiewam.
5.Masz wyrazisty głos, czy cichy?
Nie wiem XD
6. Ile masz jutro lekcji?
Mam jutro 6 lekcji.
7.Chcesz mieć zajonca?
Nie mam pojęcia.
8.Nie chcesz?! Ale nim jesteś . B)
Badum tss.
9.Zajonce górą!
Dokładnie.
10.Dlaczego masz ksywkę Ryba?
Aga/Jesy mi ją wymyśliła.
11. Bób vs fasolka? Ja ani tego, ani tego . xD
Nie wiem co to więc ekhem.
12. Jakiej firmy masz laptopa?
 Nie mam laptopa.


**************************************


Pytania od Lanche  :

1.Miałaś kiedyś zwierzaka?
Mam obecnie kota i  rybki, ale kiedyś miałam
jeszcze  2 chomiki, 3 świnki morskie i jeszcze innego
kota .
2.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Przede  wszystkim rysować/szkicować  kolorować, słuchać
muzyki i pisać na GG .
3.Na ile % oceniłabyś MSP?
69% B)) .
4.Lubisz szynszyle? *-*
Lubię chociaż nigdy szynszyli nie miałam.
5.Co sądzisz o szynszylach? :'D
Nic nie sądzę nigdy nie miałam szynszyli.
6.Lubisz mnie? B))
 Oczywiście.
7.Chciałabyś mieć szynszyla?
Może musiałabym to przemyśleć.
8.Chciałabyś mieć tęczowego jednorożca?
Zależy kto by  nim był .
9.A chciałabyś mieć lamorożca?
Yes.
10. A alpakę?
Być może.
11.To prawda, że lamorożce są super?
Prawda.
12.Jaka jest twoja ulubiona emotka?
Nie wiem  często używam tej : XD i B)).
13.Lubisz używasz emotikon?
Tak  lubię.
14.Pisanie postów sprawia Ci przyjemność?
Oczywiście, że sprawia ale ostatnio nie daje rady
pisać postów szkoła itp..
15.Lubisz rysować?
Tak to moja pasja.

*********************************

Pora na pytania od Paulika :

1.Wchodzisz czasem na stronkę SameQuzizy?
Tak wchodzę i to nawet często.
2. Widziałaś kiedyś Jeffa The Kilera? Ja raz dzięki niemu dostałam piątkę z histori xd
Nie nie widziałam i nie mam zamiaru widzieć.
3.Ulubiony owoc?
Nie mam ulubionego ale wymienię parę truskawki,jagody,maliny
i jeszcze kocham mandarynki ** .
4.Lubisz truskawki?
Uwielbiam.
5.Lubisz maliny?
No tak D;
6.Kiedy ostatnio otwierałaś lodówkę?
Nie pamiętam ><
7.Wiesz, że ostatnio mam fazę na xd?
Teraz już wiem.
8.Policz mrówki w twoim ogrodzie.
Mieszkam w bloku ><
9.Kiedy się nauczysz przecinków? :C Bo jak się nie nauczysz za dwa tygodnie,
to Cię wywalę.
Myślę, że już w miarę dobrze mi idzie.
10.Ale nie martw się, pomoge Ci.
Kk.
11.Dlaczego wywaliłaś mnie z najek na MSP?
Nie wywaliłam.
12.Jak chciałabyś mieć na imię?
Podoba mi się moje imię.


********************************************

Na koniec posta  chciałabym wam pokazać logo/niespodziankę
które dla niej zrobiłam.
W prawdzie Angelika widziała je już na GG ale być
może wy chcecie je zobaczyć  jak również ocenić .


No więc tak wygląda logo które zrobiłam dla Angeliki :





Logo jest w takim typowym temacie zimowym   widnieją
na nim dwie postacie ja i Angelika .
Cytat to " Przyjaciel jest na zawsze a nie na kilka minut "
Cytat wymyśliłam sama  i mi się osobiście podoba.
Dodałam tutaj trochę efektów   m.in tą gwiazdkę  ptaszka i takie
lekkie przyciemnienie i oczywiście wstążka.
Mam nadzieje, że logo się wam podoba, bo to jest moje pierwsze
logo jakie robiłam w życiu hehe chyba nieźle mi wyszło
oceńcie w komentarzach! ^^


********************************************

Chciałabym jeszcze ogłosić nową serie mianowicie serie z logami 
tak będę robić dla was loga ryby! 



 Napisze wam w punktach co ma się znajdować w zgłoszeniu.


1. ( login na msp ) Podpis jakim mam was podpisać.
2. ( wasz email ) Żebym wiedziała gdzie wysłać logo jak je wam zrobię.
3. ( Głowna tematyka loga ) np świąteczny , cukierkowy , mroczny.
3.  Looki jakie mam użyć w logu .
4. Jak chcecie możecie jeszcze napisać
jakieś efekty które chcielibyście w logu,  ale to już kto chce.



***************************************************

To już niestety koniec tego posta zapraszam do
zgłaszania się po loga ryby!
Dziękuje za przeczytanie.
Mam nadzieje, że taki dłuższy post się spodobał, bo pisałam go dosyć
długo. Miłego wieczoru! (:

Żegnam się z wami ślicznym logiem
od Luizy *=*





~Aga
~Ryba



                                                       

10 komentarzy:

  1. Świetny post, Rybo! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Luzia haha! =^.^=
      Zgłoś się po logo ciulu :p
      ~Aga
      ~Ryba

      Usuń
  2. Komentuje XDD.
    Republika rolesqy... To zło.
    Majonez to zło.
    Ja bym się zgłosiła po logo, a już mam, więc...
    XD

    Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majonez to zło? Jak to?
      Zniszczyłaś mi dzieciństwo :cc *sarkazm*
      No dużo masz tych lóg (?) (y)
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń
  3. Fajny post. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. :) Jednak ja Ci już zadawałam te pytania. o.O

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Całkiem dobrze już sobie radzisz ze stawianiem przecinków, oby tak dalej. Znam się z Anetą z reala i jej chodziło o to, czy lubisz mnie... xd Trochę zmieniłaś jej pytanie. Było napisane "Szynszylę", z dużej litery i przez ę, a Szynszyla to moja druga ksywa, ciesząca się największą popularnością zaraz po Pauliku (no co, mam tylko dwie...). Ty to odebrałaś zapewne jako czy lubisz szynszyle, czyli zwierzęta... xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszesz mi streszczenie tajemniczego ogrodu? (jeśli czytałaś, i ma być prawdziwe). XDD

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.