wtorek, 24 listopada 2015

Hot Or Not #1

Cistem Aperio!

Jak widzicie po tytule posta dzisiaj będzie Hot or Not . Zgłosiły się aż
4 osoby, więc bardzo chciałam wam podziękować .
Mam nadzieje, że nadal będziecie czytać
moje posty i komentować.
Bez zbędnego gadania zaczynajmy!



Najpierw zaczniemy od looka Luizy.
Look nazywa się  " [56] "  czyli standarowa numeracja
looków .



Twarz :  Twarz jest bardzo ładna podoba mi się c: 10/10.
Włosy : Włosy są śliczne zdecydowanie pasują do tego looku. 10/10
Bluzka : Prosta bluzka a jednak ładna 10/10.
Spodnie :  Są to takie jakby rajstopy z spodenkami nie przypadły mi do gustu, więc odejme parę punktów  7/10
Buty : Moje ukochane creepersy <3 zdecydowanie 10/10
Dodatki : W dodatkach widzimy koradkę , najszyjnik   i kolczyki .  Kolczyki są okrogłe i ładne  
naszyjnik jest czarny i również mi się podoba  . Koradka jest w odcieniu bordowego i zdecydowanie pasuje do tego looku. Jednak odejmę punkt za to,  że dałabym jeszcze jakąś branzoletkę 9/10 

Razem - Twój look otrzymuje 56  punktów.



Następny outfit należy do Callies czy Angeliki/ Agi :3.
Look Angeliki nazywa się  " 10  Pastel Dream" 



Twarz - Twarz jest śliczna i te usta bordowe osom ♥ 10/10
Włosy -Śliczne pastelowe włosy 10/10 ♥
Bluzka -Piękna śliczna jasno-niebiesko bluzka 10/10.
Spódniczka -  Ładna pastelowa spódniczka w kratkę 10/10.
Buty -Są to śliczne buty  na * koturne *  z krókimi jakby *skarpetkami* 10/10 
Dodatki -  W dodatkach znajduję się chocker i wianek . Bardzo
mi się podobają  10/10 .
Razem- Twój outift otrzymuje  60 punktów .


Następna stylizacja  należy do Emi Caffe 
Stylizacja Emi nosi nazwę " ~ We Found Love ♥ ~ "



Twarz - Twarz jest ładna podoba mi się 10/10
Włosy -  Włosy są koloru jasnego  odcienia brązu  podobają mi się 10/10
Bluzka - Jest to błyszczący sweterek odcieniu jasnego fioletu. Przypadł mi do gustu 10/10
Spódniczka - Jest śliczna  nie mam zastrzeżeń 10\10 
Buty -  Podobają mi się 10/10 
Dodatki - W dodatkach  jest tylko ta kokardka ale ona mi się akurat   podoba 10/10 .

Razem-Twoja stylizacja otrzymuje   60 punktów .




Teraz czas na stylizacje Zosi/Kicałki!


Twarz -  Śliczna twarz Kicałko! 10/10
Włosy - Włosy są spięte w kok podobają mi się c: 10/10
Bluzka -  Zwykła czarna bluzka z długim rękawem i wystającym trochę
brzuchem . Niby zwykła, ale jednak mi się  nawet podoba B)) 10/10
 Szorty - Śliczne czarne spodenki osom ! ♥ 10/10
 Buty -Moje ukochane crepersy  znowu osom ! *: 10/10
Dodatki -Wow ile dodatków ! No więc tak w dodatkach mamy kolce  na głowie ,
wianek i dwa tatuaże na nogach . Lubie dużo dodatków więc 10/10 .

 Razem -Twoja stylizacja otrzymuje aż 60 punktów o; .
  
Na koniec wykres :
1. jaija001 / Kicałka i Emi Caffe i Callies  Postanowiłam dać was
3 na pierwsze miejsce ponieważ macie
taką samą ilość punktów .
2. . Lanche


Tak naprawdę to wszystkie wasze looki są śliczne! c:

To już koniec tego posta mam nadzieje, że się wam spodobał .
Zgłaszajcie się do następnych części Hot Or Not .
Jeżeli  zrobiłam jakiś błąd w tym poście to napiszcie mi
proszę o tym w komentarzu . Mam nadzieje, że nie oceniłam was
zbyt surowo Miśki ! c;

 Na koniec chciałabym jeszcze pozdrowić  Kicałke/Zosie ^^.
Do następnych postów moje rybcie <3 .
Ps  : Zadawajcie pytania do drugiej części Q&A

~ Aga
~Ryba




13 komentarzy:

  1. Nie rozumiem Twojego oceniania. Napisałaś, że włosy w moim looku Ci się podobają, to samo z twarzą, ale odjęłaś punkty bez stawiania ''Dlaczego?''. Poza tym nie oceniłaś mi butów i mam mniejszą ocenę. :/

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione nie gniewaj się na mnie :'ll
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń
  2. Trochę dziwny post, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało tekstu.

      Usuń
    2. Postaram się pisać więcej tekstu . W każdym razie
      dzięki za opinie ;")

      Usuń
  3. Zgłaszam się to HoN'a. c:
    Nick: jullia888
    Look: Pastel.

    Fajny post.

    `Jul.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam mój look: ×

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam mój Look, nie wiem jak się nazywa, ale jakiś taki czerwono żółty z melonikiem, burzą włosów, swetrem i czymś a`la glany XD

    Teraz pytania:


    1. Ile razy w życiu ukradłaś batona?
    2. Nie kłam >.<
    3. Uważaj, bo uwierzę.
    4. To był sarkazm.
    5. Jak bardzo (1-10) boisz się reklamy majonezu Republika Rolewski?
    6. Ile jeszcze pytań?
    7. Lubisz mnie?
    8. Kochasz mnie?
    9. Nienawidzisz mnie?
    10. Lubisz zupę?
    11. Ogórkową
    12. A pomidorową?
    13. A sushi?
    14. A tuńczyka?
    15. Jesteś kanibalem?
    17. Gdzie 16?
    18. Ej, nie przeklinaj!
    19. Dziabong z Ciebie! >.<
    20. Koniec?
    21. Nie.
    22. Tak.
    23. Zópa.
    24. Horteks
    25. Grasz w MSP?
    26. Rly koniec.
    27. Pa.
    28. Muminek.
    29. Cześć.
    30. Co się stanie, gdy oreo dam Muminkowi, ciekaw jestem sam. Czy ty będzie masakra? Czy nie wyniknie z tego apokalipsa? I nie opanuje świata, bo Muminki to nie będzie zło? Co się stanie gdy oreo dam?
    31. Hejt
    32. Przeklinanie miarowe
    33. Spam
    34. Spam
    35. Spam
    36. Spam.
    37. Spam
    38. Nie mam bloga :'(
    39. Smóteg, bul, rzal
    40. Prawdziwy koniec

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pozytywną ocenę i drugie miejsce. ((:

    Zgłaszam się (znowu) do Hot or Not.

    LOOK: "[62]",

    Dobra, teraz pytania. :'D

    1. Lubisz rysować?
    2. Jeśli tak, to dlaczego?
    3. Czy rysowanie to Twoja pasja?
    4. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    5. Dlaczego blogujesz?
    6. Sprawia Ci to przyjemność?
    7. Ulubiony film?
    8. Ulubiona książka?
    9. Ulubiony blog?
    10. Ulubione jedzenie?

    ~~~

    Więcej nie wymyślę, jeśli już, to później zadam. XD

    /L.
    Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pozytywną ocenę i drugie miejsce. ((:

    Zgłaszam się (znowu) do Hot or Not.

    LOOK: "[62]",

    Dobra, teraz pytania. :'D

    1. Lubisz rysować?
    2. Jeśli tak, to dlaczego?
    3. Czy rysowanie to Twoja pasja?
    4. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    5. Dlaczego blogujesz?
    6. Sprawia Ci to przyjemność?
    7. Ulubiony film?
    8. Ulubiona książka?
    9. Ulubiony blog?
    10. Ulubione jedzenie?

    ~~~

    Więcej nie wymyślę, jeśli już, to później zadam. XD

    /L.
    Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.