środa, 30 grudnia 2015

#1 Stylizacje

Tu znowu ja. Chcę zrobić serię, która nazwałam Stylizacje. Będę brała looki z google i próbować odtworzyć je na MSP.  Nie mam weny, więc się nie zdziwcie, jak będzie bez sensu.
#1
Tak wygląda nasza stylizacja. Prosta-jednym słowem. Nie widać twarzy kobiety, więc mamy problem z włosami.
Na Msp:
 

Włosy:Nie są zgodne z oryginałem. Kolor zbyt za jasny oraz widzimy tylko kawałek. 1/5
Bluzka:Jest biała, ale w różne wzorki, Jest obcisła,a powinna być luźna. 2/5
Spodnie:Nic nie dodać,  nic nie ująć. Zbyt za jasne oraz luźne, ale myślę, że nie są najgorsze. 3/5
Buty:Zbyt za krótkie, ale dla mnie i tak to ideał. 5/5
Dodatki:Nie ma naszyjnika, skasował mi się po dodaniu torebki. 4/5
Wspólna ocena: 15/25
Słabo, ale to początek :)
#2
I tak nie podołam wyzwaniu, ale będzie zabawa (: Widzimy prostą stylizację. Jak myślicie, dobrze wyjdzie?
Na Msp:
Włosy:Widzimy, nie dopasowane kolorystycznie. Jednak, nie są tak okropne, jak w poprzednim looku. 3/5
Bluzka:Bardzo podobna, Luźna, czarna- po prostu idealna. 5/5
Spodnie:Jak nie włosy to spodnie, gratulacje. Nie ma na zdjęciu żadnych błyskotek oraz powinny mieć odcienie szarości. 1/5
Buty:Są podobne, albowiem są zbyt za długie, dziewczyna na fotografii ma krótsze. 4/5
Dodatki:Doskonałe. Widzimy okulary przeciwsłoneczne oraz torebkę. Moim zdaniem zasługują na maksymalną ilość punktów. 5/5
Wspólna ocena: 18/25
ŁAŁ! Cieszę się ogromnie.
#3
Nie wiem czy uda mi się odwzorować. Niby taki prosty, ale jaki trudny.
Na MSP:
Włosy:Te same, mogą być. 4/5
Bluzka:No, nie wygląda najgorzej, Pasuje. Ma napisy i jest szara. 4/5
Spodnie:Nasza bluzka jest zazdrosna i zakryła guzik. Szkoda, ale i tak wyglądają znakomicie. 5/5
Buty:Są identyczne. Bliźniaki... 5/5
Dodatki: Nie mamy.
Wspólna Ocena: 18/20
Zakochałam się w tym looku <3



Pisałam ten post około dwóch godzin. Próbowałam, żeby był jak najdłuższy. Chcę jeszcze podziękować Maji (Maya Y) za zrobienie takiego pięknego Loga (:
Do następnego Postu! Baj Baj ;*

5 komentarzy:

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.