czwartek, 31 grudnia 2015

Deleted User? + Hackerzy istnieją?



Dziś zaczniemy przeprowadzać wywiady o deleted user oraz hackerach. Jednak poznajmy najpierw prawdę o deleted user (:
Kim oni są? Są użytkownikami moviestarplanet, którzy po jakimś czasie się usunęli. Nie możemy nic zrobić, nawet dać autograf czy zobaczyć jego pokój. Takie same czynności ma też użytkownik, który został zablokowany na zawsze, jednak pokazuję się nam jego nick. Nie możemy go znaleźć w wyszukiwarce. Na youtube możemy znaleźć poradniki jak storzyć użytkownika i po usunięciu nadal nim grać, ale to tylko działa dopóki się nie wylogujemy,
Uprzedzam! Ten fragment jest z Wikia, ale zmodyfikowałam go.
Na naszej grze od 2012 do 2013 roku kręciły się 3 deleted user. Jedna miała 4 poziom, druga 11, a ostania 12. Chodziły plotki, że ta z 12 poziomem jest duchem i specjalnie się tak nazwała, ale później to się okazało wymysłami naszych moviestar. W 2014 roku moderatorzy usunęli je. Tylko jedna z nich miała ustawiony status, Ich levele rosły przez te lata.
                                                    Hackerzy (:
Hackerem jest osoba, która kradnie konta, a także ma hacki na sc lub diamenty. Nie wiadomo czy naprawdę istnieją. Są podzielone zdania na ten temat, a ja nie mam opinii. Jednymi z popularniejszych są: Anonymous, The Dolly, The Clown, Grim Reaper, Samontiaa itp.
Teraz wywiad z dwoma moviestars o obu tematach.
Laura9896
L=Laura9896
J=Ja
****
J=Hej. Mogę przep rowadzić z tobą wywiad na bloga?
L=Spoko tak
J=Co myślisz o deleted user?
L=Co to takiego bo nwm
J=Osoby, które usunęły się z gry.
L=Aha to nwm może w te grę już nie chcą grać,
J=A co myślisz o takich deleted user, którzy mieli judge, nie skończył im się Vip, mieli dużo kasy i diamentów?
L=Myślę że takie osoby gdy jeszcze mają na 2 miesiąc vip bo kupili sobie vip na 1 rok to powinni grać jeszcze trochę albo oddać te komuś to w te grę jeszcze gra i go zna i oddać te konto.
J=Grasz od czerwca 2015 r. Miałaś historię z deleted user?
L=Nie,ale kiedyś miałam to było tak że miałam stare i miałam je do maja 2014 r, a potem mi je ukradli,chociaż nic nie robiłam złego, dlatego mam nowe konto.
J=Wiesz, kto ci je ukradł?
L=Jakaś hackerka, nazywała się EmooKlauddi.
J=Wierzysz w nich?
L=Nie za bardzo, ale są na yt takie hacki.
J=Czy kiedyś ktoś cię oszukał?
L=Nie,chociaż dużo moviestars pyta się mnie czy chcę [...] (Tu były kratki)
J=Dziękuję za wywiad! Podać nazwę bloga?
L=Tak
Teraz będzie Wywiad z moją koleżanką z klasy. Napisałam jej, że to na bloga, a ona zaczęła wypisywać wszystko. Zaczynam
****
W=Wyluzowana207
J=Ja
J=Mg przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?
W=ok
W=...
J=Co myślisz o Deleted User?
W=Hm... (The Trios hehe?)
J=Coś w tym stylu :p
W=Dobra, jeżeli masz konto z kimś i ten ktoś cię denerwuję (lub coś) to usuwasz konto i tyle..XD..
W=(IGA...:D)
J=Ale co sądzisz o tych osobach! XDD
W=Które usuwają konto? XD
J=Tak xpp
W=Nudzi im się i tyle lub nudzą się swoim kontem (jeżeli to tylko ''jednoosobowe'' konto) XD
W=(No wiesz ...)
J=A co myślisz o takich deleted user, którzy mieli judge, nie skończył im się Vip, mieli dużo sc i diamentów?
J=Wiem ..
W=Dziwni są (bez urazy).
J=Wierzysz w hackerów?
W=Średnio
W=XD
J=Jakiego najbardziej się boisz?
W=Takiego, który naprawdę kradnie konto, rzeczy lub ''nasyła'' wirusa na komputer, bądź konto (nakręciłam wiem ;D)
J=Ktoś kiedyś cię oszukał?
W=Na msp nie
J=To koniec.



Chyba to najdłuższy post w moim życiu, żegnam.

4 komentarze:

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.