piątek, 18 grudnia 2015

Konkurs na redaktora!

Hejkneł  Ryby ! *~*


Z racji tego, że chce  wraz z paulikiem podratować
tego bloga, postanowiłam zrobić konkurs 
na redaktora jak już się pewnie po tytule domyśliliście,
będą trzy etapy.


ETAP #1


No więc tak pod tym postem piszecie 
zgłoszenia. Macie tydzień  na napisanie
zgłoszenia.
dokładna data to 28.12.2015r do godziny 16.00 .


Co ma się znajdować w zgłoszeniu? 

1.Wasz  wiek, zainteresowania możecie opisać 
też swój wygląd jak chcecie .
2.Dlaczego chcecie tu pisać.
3.Jaka jest wasza znajomość ortografi i  interpunkcji.
4.Jaką macie styczność  z blogowaniem i 
czy obecnie na jakimś piszecie.
5. Ile postów w tygodniu będziecie mogli pisać.
6.Wasz email.

Te  6 punktów musi się znajdować w 
zgłoszeniu. 


ETAP #2 


  ~ Przyjmuje wszystkich którzy się zgłosili
i te osoby będą miały okres próbny przez tydzień czyli  do
4 stycznia .




ETAP #3 


~ W trzecim etapie czyli  już ostatnim  etapie
  ja w raz z Paulikiem  wybierzemy
osoby które się najlepiej spisały
podczas okresu próbnego (: 


~Jeżeli czegoś nie zrozumieliście piszcie w komentarzu,
a wam odpowiem.
~Mam nadzieje,że zgłosi się dużo osób.




ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM POWODZENIA KOCHANI! 

To już koniec na dziś.
~Dziękuje za przeczytanie i jeszcze raz życzę
wam powodzenia.


**************************************

EDIT : Mój email jkb  :  agnieszkapilarska10@onet.pl    <------





( Opublikować czy nie? Dobra opublikuj :v ) 

~Aga
~Ryba =^.^=

81 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że blog ożyje. :) Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na nowych redaktorów ;)
    Powodzenia.

    •Angie•Callies•

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się ;P I tak przegram... XD Kim jesteś? Jesteś zwycięzcą! ;D Pozdrawia Patrycianka96

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, cześć!

    `~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`
    Nazywam się Julia, mam 12 lat. Uczeszczam do szostej klasy (serio, nikt nie wiedzial). Interesuje sie sportem. Kocham rysowac oraz jezdzic na deskorolce. Bloguje ponad rok, wiec mam doswiadczenie w tej dziedzinie.

    Chcialabym w jakis sposob pomoc temu blogowi, bo wydaje sie byc naprawde pusty.

    Mysle, ze nie mam z tym problemu. Nikt mi nie zwracal uwagi, wiec wszystko powinno byc ok.

    Jak juz wspomnialam - bloguje ponad rok, mam doswiadczenie. Obecnie pisze na *4* blogach, wiem, ze to duzo, ale no.

    Postaram sie pisac jak najczesciej. Kazda przerwa bedzie wyprzedzona notka infornacyjna.

    Mail: julia.zyla@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.
    `Jul.

    EDIT: Zgloszenie pisane z telefonu, przepraszam za brak polskich znakow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. TY. JEBANY. SKURWIELU. JA TY DO CHUJA SZYMONIE MOZESZ PODAWAC MOJE DANE? :') Sorka, nie zostanie tak tego. Masz przejebane, podszywanie sie jest karalne.

      Usuń
    3. To zgłoszenie jest... sztuczne.
      A do tego - jeśli się podszywasz...

      Usuń
    4. Szymon to już nie jest śmieszne. Hehe

      /Britney

      Usuń
    5. Nie,nie podszywam się pod Nestelle.Czemu tak myślicie? To ona sie nazywa tak jak ja czy co?

      Usuń
    6. Czekajcie -weszłam na Twój profil google-tak,mamy tak samo na imię,ale mnóstwo osób ma teraz 13 lat. A jak masz na nazwisko? Bo nie wiem. I ja naprawdę nie chcę sie pod Ciebie podszywać-więc jeśli chcesz to usunę to konto i bd komentować z anonima :'(

      Usuń
    7. Serio?! Mam bliźniaczkę czy co?! :S

      Usuń
    8. ona ma takie same nazwisko jak nestelle ;') boze nie udawaj.

      Usuń
    9. Szymon, mam skriny. A ty masz przejebane.

      Usuń
    10. AFEEERRRRAAA!
      JAK COŚ TO NAPISAŁAM O TEJ AFERZE NA MOIM BLOGU!
      patkaxdx3-o -msp.blogapot.pl
      -Patka

      Usuń
    11. Boże, ale denne Szymon. Jesteś skurwielem, debilem i Bóg wie, co jeszcze. :') Jeszcze się podszywasz, pff. I jeszcze te głupie tłumaczenia, błagam - PRZESTAŃ DO CHOLERY JASNEJ.

      ~ Emi Caffe/Emka ♥
      ' Stefan

      Usuń
    12. Ale to nie Szymon XDDDD
      Patka napisala ba swoim blogu, ze to ona.

      Usuń
    13. Wierzysz w to? Nie wiem, ile rzeczy z listy Szymon dal Patrycji, ale ok..

      Usuń
    14. Nie dał mi nic z listy,to akurat nie on ale na twoim miejscu też bym tak pomyślała.
      ~Pav.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Dzisiaj jest ten dzień, w którym po raz pierwszy zgłoszę się do konkursu na redaktora. Najpierw się przedstawię. Nazywam się Julia, mam 14 lat. Swoją przygodę na MSP zaczęłam w 2011 roku. Koleżanka do mnie zadzwoniła i powiedziała, że znalazła fajną grę. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale z biegiem czasu stała się moją ulubioną. Teraz konta w owej grze nie posiadam. Zaledwie kilka tygodni temu zostałam zbanowana na zawsze, ale nie wnikajmy, proszę. Na potrzeby bloga złożę nowe. Moimi zainteresowaniem jest plastyka, a dokładniej rysowanie. Można powiedzieć, że zaczęłam się w tym kierunku rozwijać 2 lata temu. Oczywiście wcześniej też to należało do mojego hobby, jednakże dopiero później stwierdziłam, że to jest to, czym chcę się zajmować. Przejdźmy do wyglądu. Jestem niebieskooką dziewczyną o ciemnych blond włosach. Posiadam mały, zgrabny nos (wcale się nie chwalę:<). Mam ponad 170 cm wzrostu.
    Dlaczego chcę tu pisać?
    Powiem Wam tak. Blogowaniem zaczęłam się interesować w 2013 roku, założyłam wtedy swój pierwszy blog. Prawda, do ideału mu wiele brakowało, ale byłam z niego dumna. Dzięki temu, że wkroczyła w ten świat, poznałam wielu ludzi. Niektóre przyjaźnie nie trwały wieki, jednak przez te nieudane (te udane też) wiele się nauczyłam. Ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają. Dobra, przejdźmy do rzeczy, bo zgubiłam temat ( to zdanie nie miało sensu, przepraszam). Trafiłam na tego bloga (dzisiaj), dlatego że znalazłam informacje o konkursie w komentarzu na wannach. Nie znam tu redaktorek i zapewniam, że one mnie, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Z całego serca chcę Wam pomóc. Dziękuję za uwagę (xd).
    Ortografia i interpunkcja
    I tu zaczynają się schody. Powiem szczerze,że nie wiem, jak to mi wychodzi, ale się staram. Popełniam błędy, jak każdy, ale się staram. Możecie to ocenić po tym chaotycznym zgłoszeniu.
    Blogowanie
    Obecnie nie posiadam, nie piszę na żadnym z blogów. PS. Myślę, że to zdanie wystarczy
    Posty
    Tutaj zależy. W okresie świątecznym na pewno będą się pojawiać często, jak i nie codziennie. Myślę, że nie będzie tygodnia, w którym nie byłoby posta.
    E-mail juliazmsp200157@gmail.com
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia
    ~Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu powtorzenia. Jednak swiat ni e jest taki piekny

      Usuń
  8. Hej.
    Około dwunastu lat temu moi rodzice nadali mi imię Magda. Tak oto wysoka, ciemna blondynka zgłasza się. Mam 12 lat, chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej. Interesuję się rysunkiem, grafiką komputerową i takimi rzeczami. Na semestr wychodzi mi piątka z polaka, więc chyba znam interpunkcje i ortografię. Piszę na swoim blogu cztery-panny-z-msp i bloguje od roku. Pisałabym 2-3 posty w tygodniu. E-mail: dreamlovelena@gmail.com
    *Zgłoszenie gotowe*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce przypomnieć że na razie wszystkie jesteście na okresie próbnym ;")
      Przepraszam że akurat pod twoim komem.
      ~Aga

      Usuń
  9. Hej! ^^
    (Nie dostanę się, ale co tam ;>)
    ♪ O MNIE ♪
    Jakieś jedenaście lat temu w mieście Koło, które znajduje się w Wielkopolsce, dostałam w prezencie imię Agnieszka. Nie chodziłam do żłobka. Rodzice nauczyli mnie czytać, pisać, mówić... A mój brat nauczył mnie pisać na klawiaturze. Ta wiedza przetrwała w mojej głowie do dziś. W wieku 5 lat poszłam jeden rok do przedszkola, potem do szkoły. Zmieniłam szkołę w wieku 9 lat. Czwarta klasa w nowej szkole... Obecnie jestem już w piątej klasie. Ukończyłam jedenaście lat w dniu 20 października b.r.
    ♪ BLOGI ♪
    W świat blogów wkroczyłam w marcu b.r. (bieżącego roku). Pisałam na ta-z-msp.blogspot.com i filmowe-msp.blogspot.com, i jeszcze na jakimś? Tak, na mspoczamikathey.blogspot.com i piszę (no może pisałam) na szalonemspimy.blogspot.com. Mam własnego bloga (zeleggx3-msp-and-life.blogspot.com) Dość rzadko (1 - 3 razy w tygodniu) będę pisać, ale postaram się, aby notki były ciekawe i długie. W okresie świątecznym, ferie, wakacje i inne tego typu dni będę pisać częściej.
    ♪ WYGLĄD ♪
    Jestem bardzo niska jak na swój wiek, mianowicie mierząc mnie okaże się, że mam zaledwie 151 cm wzrostu. Więcej ważę od was. Mam krótkie włosy, brązowo - czarne oczęta oraz okrągłą buźkę. Moje usta są koloru malinowego, i mam włosy w kolorze ciemny blond, który się rozjaśnia. Mam krótkie nogi i w okolicach kostki jestem strasznie chuda, co jest cudem. Nie mam jednego stylu ubierania.
    ♪ ZAINTERESOWANIA ♪
    Może przejdźmy do zainteresowań? Najważniejszymi są takie jak m.in. przyroda, fotografia oraz moda i wygląd zewnętrzny. Kocham zwierzęta, a szczególnie psy. To chyba tyle z zainteresowań i wyglądu, ale jeszcze dodam, że buty też są moją pasją.
    ♪ MOVIESTARPLANET ♪
    Na msp mam nick Zelegg x3, mam 6 level, ale to moje nowe konto. Gram już około dwóch lat na tej stronie, i jestem jedyną osobą, która w tej grze nie dostrzega różu. Ogólnie to miałam tysiące, a może nawet i miliony kont. Jak zaczęłam swoją przygodę na owej stronie? Otóż całe zdarzenie nastąpiło dnia 26 marca 2014 roku. Miałam 9 lat, heh. Moja koleżanka powiedziała, abym zagrała w grę MovieStarPlanet. Gdy wróciłam ze szkoły, włączyłam moje ukochane Disney Channel. Naglę usłyszałam głos z telewizora "zostań gwiazdą na MovieStarPlanet.pl". Wzięłam mojego tableta, pobrałam apkę i stworzyłam tak swoje pierwsze konto.

    k2004agnieszka@gmail.com
    lub:
    agnieszka.k2004@poczta.onet.pl

    To tyle. Może się wam spodobało?
    ~Kinder / Zeleggx3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wygrasz :D
      /Leemon

      Usuń
    2. Raczej nie ma takiej opcji :'') Ale no cóż, w Świąteczny czas wszystko się może zdarzyć.
      I dziękuję <3
      ~ Kinder / Zelegg x3

      Usuń
    3. Nie lubie takiego czegos jak "Sryliard lat temu urodzilam sie a Dupie i nadano mi imie Gertruda". Wole bardziej oryginalne poczatki, ale okej.

      Usuń
    4. Nona, nie Ty wybierasz ._. ZOSTAW TO DLA ADMINEK.

      Usuń
  10. Hej! c;
    Mam na imię Klaudia i mam 12 lat (małolata? małolata.) Uwielbiam rysować,grać na telefonie (to chyba oczywiste w XXI wieku),grać na MSP i blogować. Jestem wysoka,ale nie chcę mi się siebie opisywać. Chcę tu pisać,ponieważ kiedy czytam twojego bloga jestem radosna. Można wiele się dowiedzieć *-* Bardzo polubiłam twojego bloga. Myślę,że mam dobrą znajomość ortografii,jak i interpunkcji. Od roku (?) bloguję. Miałam mnóstwo blogów,jednak nikt ich nie czytał,więc postanowiłam zrezygnować z nich. Będę próbowała jak najwięcej,a jeśli chodzi o dokładną liczbę to może 2-3 tygodniowo. Może być nawet 4,zależy od mojego nastroju. Mój e-mail to: Werciaxd67@gmail.com
    Dobrego dnia czy tam miłej nocy c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam,że na MSP nazywam się:Kraliza 2

      Usuń
    2. Fajne zgłoszenie, ale po przecinku stawiamy spację. Dzięki, żelubisz mojego bloga c:

      Usuń
    3. Proszę, byś wysłała notkę próbną na email paulinak0946@gmail.com . Notka ma być o MSP, nie powitalna.

      Usuń
    4. Yyy...to ty? Bo powinnaś pisać z innego konta :)

      Usuń
    5. Tamta osoba, co napisała posta to inna redaktorka, a ja to Paulik, o którym Aga wspomniała w notce ;____; To ja jestem założycielką tego bloga. Od kiedy ty go czytasz? #foch

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Oh sorry... xppp Ślepa jestem. Od niedawana, więc pewnie dlatego ze mnie nie ogar xppp Zaraz wyślę notatkę, i przepraszam jeszcze raz :)) (Myślę, że się nie obraziłaś)

      Usuń
    8. Czytając go, zbytnio nie patrzę na nazwy redaktorów, a ostatnio nie pisałaś chyba postów...

      Usuń
    9. Tak, wiem... jakoś tak wyszło. Nie, nie obraziłam się ;)

      Usuń
    10. Napisałam notatkę na gmaila, mam nadzieję, że się spodobała.

      Usuń
    11. W luj interpunkcyjnych

      Usuń
    12. Hahahaha :) Kocham hejterów!

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!

    Nazywam się Maja i mam 12 lat. Dokładnie 12 i pół. Lubię pisać (nie ważne co, wszędzie i tyle), robić zdjęcia. Interesuje mnie też grafika, czyli robienie lóg, edity itp. Wygląd? To raczej jak już bym była na blogu ^.^ Podoba mi się ten blog, dlatego więc chciałabym tu pisać. Nie wiem w sumie, czemu. Jak widać po zgłoszeniu ortografia i interpunkcja mają się dobrze c: Piszę na kilku blogach. Na jedym od ponad roku. Jest to www.schleich-mai.blogspot.com oraz www.kochamy-tworzyc.blogspot.com :D Myślę że 2-4 bym mogła, ale zależy od nauki (staram się). Mój e-mail to jellyxdxdxd@gmail.com

    PS: Na MSP mam 22 level i kryję się pod nickiem lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na marine-msp pisałaś, że masz 10 lat (((':

      Usuń
    2. Pisałam na Marine dawno temu i nie napisałam że mam 10 ;-; Po co bym siebie postarzała? LEL. Daj link do tego posta.

      Usuń
    3. Ona ma 12 lat. Ślepa jesteś? To Olusia ma 10 lat :)

      Usuń
  13. No, to w takim razie życzę powodzenia wszystkim! Na razie nie mam żadnych konkretnych faworytów, ale potem zobaczymy co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c: Kellow, mam pytanie (nie dotyczy wiesz czego). Podasz mi swojego maila? Bo nwm czy ten co mam jest dobry.

      Usuń
    2. kelllow.msp@gmail.com
      Mogę się spytać do czego posłuży Ci mój email? C:

      Usuń
    3. No, jutro zobaczysz, bo idę spać xD [*] Rano Ci coś napiszę (͡° ͜ʖ ͡°) B)

      Usuń
  14. Awww, nie mogę się doczekaać ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama robisz błędy ortograficzne i interpunkcyjne, a chcesz oceniać inne prace..
    Nie hejt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nona zgłaszaj się x-o

      Usuń
    2. Powiedz mi proszę gdzie popełniłam błąd a poprawię czekam ;")
      ~Aga

      Usuń
    3. PROSZĘ SIĘ OD AGI ODPIERDOLIĆ, ONA NIGDZIE BŁĘDÓW NIE ZROBIŁA, A TY SIĘ CZEPIASZ. JA PIERDOLĘ, DO CZEGO TEN ŚWIAT ZMIERZA.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Do jutra 28 można pisać zgłoszenia do 16:00 będziemy wysyłać zaproszenia
      gdzieś o 16:30 myślę .
      ~Aga

      Usuń
    2. Ups... Mam na telefonie datę na jeden dzień do przodu, zrozumiałam że dziś a to jutro... Dzięki za odpowiedź c:

      Usuń
  17. Zgłaszam się!

    Mam na imię Karolina, na drugie posiadam Anna. Mam 8 lat, jedenastego lutego skończę dziewięć. Urodziłam się 2015-02-11, jak widać. Jest to światowy dzień chorych, co moja mama podziwia. Interesuję się pisaniem, śpiewaniem i... no... nie wiem. Tylko to przychodzi mi do głowy. Kocham pisać, bo sprawia mi to przyjemność. Mogę dzielić się z innymi moimi pomysłami i inni to doceniają. Za to kocham śpiewać, bo uważam, że śpiewam wspaniale. W szkole co kilka miesięcy wybierają osoby, które mają coś tam zaśpiewać, ale pani nie robi ,,przesłuchania", tylko wybiera losowo. Nigdy mnie nie wybierze, bo jestem cichą, szarą myszką. Nikt nie wie, że umiem śpiewać. Często wchodzę na ising.pl. No, ale pewnie, gdy będę już dorosła, to mi się tego odechcę.
    Mam czarne włosy. Są za ramionami, nie są za długie ani za krótkie. Chcę mieć dłuższe, ale mama się nie zgodzi. Jedynie, jeśli fryzjerka przytnie je tak, że powstanie ,,trójkąt" i będą mi rosnąć tak, już zawsze i mogę mieć długie. Oczy posiadam również czarne. Wiele osób mówi na mnie czarnula. Podoba mi się. Cerę mam nie jasną. Również nie czarną. Jestem mulatką, nie śmiać się. Ogółem - kocham swój wygląd. Dla mnie jest cudowny! <3 To taki krótki wstęp o sobie, hihi.

    Chcę tu pisać, bo bardzo spodobał mi się blog. Chcę również użyć swej kreatywności i dać ją temu blogowi! (przepraszam za powtórzenie)

    Znajomość ortografii i interpunkcji mam dobrą! Jestem najlepsza z języka polskiego. Gdy miałam 3 latka, moja mama pisała z moją ciocią z Ameryki na nk.pl. Mamusia mnie uczyła pisać od młodego wieku. Nauczyłam się pisać litery drukowane, ale jedynie przekręcałam litery s i z - pisałam je odwrotnie. Gdy miałam 6 lat, założyłam bloga o MSP. Moje notki były OKROPNE. Gdy była połowa pierwszej klasy, postanowiłam pisać lepiej, brać przykład z innych. W sierpniu, postanowiłam wkroczyć na świat blogowy jako Pani Pomarańcza! Od młodych lat uważałam, że jestem inna, czyli poważniejsza od innych dzieci w moim wieku. Po tym zgłoszeniu można wywnioskować, jak sobie radzę z ortografią i interpunkcją, więc jak wspominałam, mam bardzo dobrą.

    Jak wspominałam wcześniej, zaczęłam dobrze pisać od sierpnia. Blogowałam już, gdy miałam 6 lat, ale miałam inne konto google ,,Kimkama MSP". Zmieniłam je na Pomarańczę, ale to już było powyżej. Kiedyś pisałam na ta-z-msp i na kreatywne-msp, teraz na filmowe-msp i na moim blogu o życiu zaczarowana-marzycielka.blogspot.com (zapraszam! wbijaj, komentuj!).

    Ile postów w tygodniu... Myślę, że 4, ale to już zależy od nastroju, weny, bo nigdy nie mam pewności, ile będę pisać, chociaż czas mam, bo dopiero druga klasa podstawówki. c:

    Mój email to paczek12222@gmail.com. Jakby coś, mój nick na MSP to kimkama. (bez kropki)

    To koniec zgłoszenia, myślę, że dostanę pierwszą szansę! Powodzenia innym! c;

    /Pani Pomarańcza
    /Karolina
    /Wirtualna Lala (nowe konto na MSP, hehe)
    /zaczarowana-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak, kocham Cię!


      Poza tym muszę uratować ten świat, bo było 69 komów, a piszę siedemdziesiąty c;

      Usuń
    2. Mam tak samo ze śpiewaniem :/ Umiem dobrze śpiewać, chociaż nie rewelacyjnie, ale boję się występować na scenie, lubię śpiewać tylko sama dla siebie.

      Usuń
    3. Na ośmiolatkę (ale niedługo 9-latkę) masz dobrą ortografię ;33

      Usuń
    4. Dziękuje Maju! (tak się to odmienia?)
      Droga Szynszylo, też Cię kocham! Łączmy się w bólu.
      :(
      Dziękuje Ci osobo powyżej!

      Usuń
    5. Mam tak samo z tym śpiewem XD [*] Znicz dla Was :ccc

      Usuń
  18. Jeszcze 3 godziny i 26 minut .____.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. UWAGA ZAPROSZENIA ZOSTAŁY WYSŁANE CZEKAM NA POSTY ;")

    OdpowiedzUsuń
  21. Heloł ! :)))
    Ubiegam się o redakcacje (Na bank to źle napisałam) na twoim blogu. C:
    Liczę sobie dwanaście wiosen. Interesuje się rysowaniem, co mi nieźle ostatnio idzie. Taniec = temat tabu. Ale straaaasznie interesuje mnie gimnastyka (co mi do dupy idzie :C). Wygląd? Pomińmy ten temat (bo byś zemdlała, nie chcę mieć kogoś na sumieniu... XD) Chciałabym Cię powiadomić o świetnośći (zajebistości) twojego bloga. Właśnie dlatego chcę tam pisać, choć także mam zapał do pisania. Ortography end inbterpukszon. Na całkiem przyzwoitym poziomie Ci powiem :) ,,Grzegrzółka'' ;P
    Kiedyś bloga prowadziłam - teraz nie istnieje. Ale w kilka dni było 1000 (coś w tym stylu bynajmniej) oglądaczy. Dwa na dzień czasem napiszę posty. Więc w tygodniu (licząc z dodatkowymi postami ,które mi się chciało napisać, oraz te które mi się nie chciało i napisałam 1 XD) wychodzi od 11 do 15 nawet C:
    Pisz na isabellaizabellabella@gmail.com
    (Mój nick na Msp to Lejle lal)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam że koniec, sorrka :3 Ale możesz mnie dodać C:

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.