wtorek, 15 grudnia 2015

Nowy temat - '' Aussie X-Mas''

Hejkneł Ryby! *^*



W czwartek na MSP pojawił się nowy konkurs 
jest on związany z świętami  Bożego Narodzenia  w Australii.
Wtedy  jest tam środek lata i święta są obchodzone
w nietypowy sposób, bo na plaży, a Święty Mikołaj pływa na 
desce surfingowej! Motyw nosi nazwę  ''Aussie X-Mas'', jest ona zgodna
z tematem.

 (przepraszam Emi że trochę skopiowałam ten początek ,
ale nie wiedziałam co napisać
mam nadzieje że nie będziesz mieć
mi tego za złe)



~ubrania ~












Włosy -  W tym konkursie pojawiły się 4 fryzury. Z tych 4-ech spodobały mi 
się tylko 2. Mianowicie fryzura za 650 sc  jest to taka króciutka fryzura
niestety jak się zmieni kolor  to robią się takie
brzydkie pasemka . Jedynie w białym kolorze nie ma
tych pasemek lecz uważam, że jakby nie było tych pasem te włosy byłyby
o wiele lepsze. Drugą fryzura jaka mi się spodobała  jest 
fryzura za  8 diamentów  jest dosyć krótka 
i znajduje się na niej czerwona kokardka .
Uważam, że cena do tej fryzury mogłaby być troszkę niższa, 
ale poza tym jak się zmieni kolory to jest śliczna.
Reszta fryzur mi się nie podoba. 6/10



Sukienki/bluzki -   W tym motywie pojawiły się  5 sukienek ,
strój kąpielowy i dwie bluzki jakby.
Przejdźmy do tego co mi się najbardziej podoba no więc
najbardziej mi się podoba   czerwona sukienka za 
600sc ,sukienka za  500sc , krótka bluzka za 400 sc i
sukienka za 7 diam.
Nie  podoba mi się ten czerwony strój kąpielowy nie jest
w moim stylu,  sukienka za 625 sc  uważam, że ten krój
powinien być inaczej zrobiony, sukienka za 6  diam.
płaszczyk jest ładny, ale reszta nie .
Uważam, że nie muszę już pisać dlaczego mi 
ta koszula nie podoba. Mogli się trochę
bardzie postarać 5/10.



Spódniczki - Niestety jest tylko jedna
spódniczka  uważam, że powinni dodać
ich więcej dlatego odejmę kilka punktów, ale
poza tym spódniczka mi się podoba.
7/10


Buty -  Są tylko dwie pary butów 
z nich podoba mi się tylko jedna  mianowicie 
buty za  700sc  tamte klapki mi się nie podobają.
Jednak odejmę trochę punktów za 
cene butów ponieważ uważam, że powinny
kosztować przynajmniej 450sc.
6,5 


Akcesoria - Akcesoria jakie się pojawiły  to  rogi za 375sc
i okulary za 425 sc. Podobają mi się tylko te rogi 
okulary nie przypadły mi w ogóle do gusty i uważam,
że nie pasują do świątecznego klimatu. 
Powinni dodać też więcej akcesoriów 
dlatego odejmę  kilka punktów. 5/10



~Animacje~



* przepraszam Emko, że użyłam twojego
screena, lecz mój mi się usunął i nie mam możliwości
zrobienia drugiego :// *



Nie mam dużo do powiedzenia, 
bo wszystkie animacje
mi się podobają lecz zmieniłabym
tylko cenę tej animacja za 850sc np . na 450  sc .
8/10  .



~tła~





Doszły dwa tła jedno dla vipów drugie dla zwykłych użytkowników.
Nie będę tutaj się dużo rozpisywać ponieważ tła średnio 
mi się podobają natomiast już jednak bardziej 
to drugie tło przypadło mi do gustu.
5/10.



~Rzeczy~ 






Rzeczy mi się bardzo podobają.
Tylko niektóre niezbyt pasują 6/10 .



~Pokaże wam parę stylizacji  z tego
motywu.





Powiem po prostu, że look mi się podoba 
ponieważ nie chce go opisywać  7 raz.
Jeżeli ktoś chce wiedzieć
to wczoraj miałam już prawie skończonego posta ,
ale nagle mi się komputer *sam* wyłączył i post mi się
oczywiście nie zapisał ;")
Ehh ten mój komputer... 




~ Inne wersje kolorystyczne 





Wersja  fioletowo-czarna .







Wersja miętowo-biała .




Wersja niebiesko-żółta .





Wersja czerwono-niebieska .




Ogólna ocena motywu  z tego co wyliczyłam,
to 48,5 punktów czyli całkiem nieźle wam powiem c: 
Niestety nie pokażę wam więcej stylizacji 
ponieważ mam dla was niespodziankę i pojawi się
dzisiaj jeszcze jeden post 
zgadujcie w komentarzach co, to będzie ^^ .
Napiszcie w komach która wersja
kolorystyczna się wam najbardziej podobała. 




Spostrzegawcy zauważyli pewnie, że jest nowy wygląd
bloga robiła go Emi Caffe.
Podoba się wam? 
Wyraźcie opinie w komentarzach
A ja się z wami żegnam <3




~Dziękuje za przeczytanie.
~Mam nadzieje, że post wyszedł dość długi
i, że się wam spodobał.





~Aga
~Ryba *~*

4 komentarze:

  1. Fajny post Rybo! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokończyłaś starego posta czy mi się tak wydaje? XDD
    I te wersje kolorystyczne (wiesz o co chodzi xd).
    A no tak... Spk post ;)

    •Ktoś•Lel•Nie•Znasz•

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Jestem trochę zła za ten początek, nie powiem. Mogłaś go chociaż napisać własnymi słowami. Ładny look, lecz ja bym zmieniła buty. :)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.