poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nowa Redaktorka+Looki z nowego motywu

Hejłoś!
Tu nowa redaktorka, Klaudia mająca 12 lat. Dziwię się, że przyjęto mnie na tego bloga o.0 Ktoś mnie zna? Jestem też na blogu:Blog o MSP! Okropnie się dziś czuję i cały czas leże w łóżku :/
Dziś chcę wam pokazać parę looków (sama je robiłam) z nowego tematu:
Dla Vip:
Kolorystka nawet, nawet. Wszystko jest w odcieniach biel i czerwieni. Widzimy tylko blond włosy, które dodają blady połysk (XD).
Nie najgorszy...









Bez Vip:
Nie no...Te włosy nadają taką piękną konsystencję,,,,no omg bjuti    Widzicie ten nieład artystyczny? Podkreślone spodnie w kratkę,,,,afff spełnienie moich marzeń :>








Mieszanka:
Widzimy...Diamenty oraz ubrania dla Vip jak i nie. Chyba ten look jest moim ulubieńcem <33 Wszystko takie czarno-białe, a te blond włosy dodają takiego poważnego akcentu...








To koniec... Źle się czuję i nie mam sił na pisanie :c Może jutro będzie lepiej i napiszę dłuższy post. To tyle, papa! <33

13 komentarzy:

  1. Krotkie, jak nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość. [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja mam bekę z tego posta?

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSZ JA CIE MIALAM W ZNAJ O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest nieciekawy, zawiera dużo skreśleń i na dodatek krótki. Te emotikony... Widać, że nie umiesz pisać postów. ((;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spierdalaj suko, w dupie mam twój komentarz, bo dzięki tobie juz nie pisze postów dzieki szmatixie -.-

      Usuń
  6. Dobra, idę napisać posta. Zobacz mój post na Filmowym, porównaj długość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam, że się źle czuję. Dopiero się uczę pisać.Miejcie sobie z tego bekę.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.