wtorek, 29 grudnia 2015

Tag MSP + Kto chce logo?

Tu znów Ja. Będą dwie części posta, ale najpierw zapraszam na tą pierwszą. Jest to tag o MSP. Muszę przyznać, że sama kiedyś to znalazłam i bardzo mi się spodobał. Więc teraz go zrobię ;>

1. Od kiedy grasz w MovieStarPlanet?
Od stycznia 2012 roku (oczywiście na najstarszym koncie).
2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?
Nie pamiętam tych czasów. Pamiętam, że leciały reklamy w telewizji. Może to mnie zachęciło (:
3. Jaki masz cel?
Hmm...Żeby moje filmy były w Top. Zależy mi na tym bardzoo. Niedługo robię nową serię i marzę, żeby tam się znalazła <3 A jak nie o to chodzi, to chciałabym zdobyć 20 lvl.
4. Gdyby nie ten nick, to jaki?
Chyba Happier Girl. Nie jest zajęty, a jakby został to nie wiem. Trudno ocenić sytuację.
5. Co cię zatrzymuje przy tej grze?
Tu mam problem, bo nie mogę tego ocenić. Jestem uzależniona od tej różowej gry (bez hejtów,pls). Nie mogłabym bez niej wytrzymać. Kiedy byłam zablokowana, wchodziłam na inne konta lub tworzyłam nowe.
6. Za co dziękujesz tej grze?
Za kontakt z moją przyjaciółką. Kiedy nie miała fb, nie mogłam z nią pogadać. Wyjechała do innego kraju, tęskniłyśmy. Kiedy założyła MSP, mogłyśmy się dogadywać. Niestety, nadal jest za granicą. Dziękuje też za to, że mogę się wyrażać kreatywnie. Robienie filmu sprawia mi wiele radości. Poznałam wiele wspaniałych ludzi.
7. Kiedy zakończy się twój czas?
Kiedyś się zakończył,ale około lipca tego roku wróciłam. Nie planuję odejścia, ale każdy wie, że niedługo wskazówka pokaże na niego i to będzie koniec. 
8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?
Zależy. Gdy odeszłam, zapomniałam o tej grze. Dosłownie, nie przejmowałam się nią, Teraz, to by zależało ile mam lat. Pewnie w doroślejszym wieku, tak,
Druga część posta ********
Chętnie zrobię wam logo na bloga. Każdemu, jakieś drobne szczegóły czy ma być kolorowe itp. piszcie na Msp. Mój Nick to:Kraliza 2. (Bez kropki)


Drugi post w tym dniu,łał. Piszcie, czy się poprawiłam. Moim zdaniem, zmieniłam swoje nastawienie. Do następnego postu! Baj Baj ;**

5 komentarzy:

  1. Ugh...Średnia długość ;//
    Królicz ;3/Happier Girl/Kraliza 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli piszesz jakiś TAG to dołączaj go do jakieś innego posta chyba rozumiesz o co chodzi
    wtedy post będzie dłuższy zrób tak następnym razem okej?
    PS: Bardzo się poprawiłaś c:
    ~Aga
    ~Administratorka bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić sam tag, ale byłby krótki, więc coś dodałam. Od jutra będę próbowała pisać dłuższe posty. (Lub od dzisiaj-Kto wie?)
      Królicz ;3/Happier Girl/Kraliza 2

      Usuń
  3. Ja chce logo: Zrób jak chcesz. Look - mój ostatni, nick: LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.