wtorek, 29 grudnia 2015

Nowy motyw- New Year Crystal Ball

Tu ja. Redaktorka, która napisała wczoraj krótkiego posta. Pamiętacie mnie? Przechodząc do rzeczy, jest nowy konkurs/temat/motyw, pt. 'New Year Crystal Ball'. Chciałabym go dobrze zaprezentować, ale cóż....i tak źle wyjdzie.
                                         ~Ciuchy~
 Mamy tu cztery strony ciuchów. Niektóre są nawet ładne, podobają mi się. Można je użyć w filmach różnego rodzaju. Wadą są wysokie ceny. Mamy włosy, za które mamy dać 2500 sc? Sukienka za 5000 sc? Kolejna, za 4000 sc? Nie mogę uwierzyć w te wysokie ceny.
                                                                ~Rzeczy~
 Rzeczy są o wiele tańsze, co mnie raduje. Nie każdego na to stać. No dobra, rozumiem po 400-900, ale wyżej to mała przesada. Wracając do tematu rzeczy, nie są najciekawsze. Nie podobają mi się zupełnie. 
                                                              ~Animacje~
Hmm...nie podobają mi się za bardzo. Na co nam się przyda animacja za 1000 sc? Może do filmów przygodowych, ale przecież są tam 'płotki' (super, nie wiesz jak to się nazywa-hejty zaraz polecą) z napisem np.2015. Mało dodali animacji. Szczerze? Są kiepskie.
                                                                   ~Tło~
Podoba mi się (o nareszcie niczego nie skrytykowałaś). Może to być sala, gdzie odbywają się różnego rodzaju przyjęcia lub najzwyklejszy pokój bohaterki naszego filmu. Moim zdaniem, najładniejsza rzecz z tego tematu. Kiedy weszłam na MSP, byłam mega szczęśliwa, że jest nareszcie piękne tło.


Myślę, że post był długi. Próbowałam tak pisać, żebyście byli zadowoleni. Macie jakieś uwagi? Piszcie w komentarzach. Ten post pisałam pod wasze uwagi. Chcieliście dłuższy, to jest.
Do następnego posta! ;*

 

9 komentarzy:

  1. Upss...Post chyba nie był długi, jest średni, ale docenicie moją pracę? c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj było o wiele lepiej! (: Tylko połowa ciuchów mi się podoba ;d

    ~Maja|Lolqa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale np.Bluzka za 300 sc jest...brzydka.
      Królicz/Happier Girl/Kraliza 2

      Usuń
  3. No i teraz o wiele lepiej oby tak dalej ;")
    ~Aga
    ~Administratorka bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Starałam się, a przez to, że źle się czułam post wyszedł zły
      Królicz/Happier Girl/Kraliza 2

      Usuń
    2. Pisz jeszcze dłuższe opisy i będzie okej (:
      ~Aga
      ~Administratorka bloga

      Usuń
    3. #Ryba ty adminko #HYHY (((: XDDD

      Usuń
  4. Post lepszy niż poprzednio.
    Poćwiczyć może trochę... Nie wiem jak to nazwać. Chodzi oto, że napisałaś "Możecie je użyć" bardziej pasowałoby "Możecie ich użyć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podowiedź ;)
      Królicz ;3/Happier Girl/Kraliza 2

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.