poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nowa redaktorka! Zamów logo #1


Nazywam się Maja i jestem nową redaktorką. Mam 12 lat, bloguję od ponad roku. Uwielbiam jeździć na fiszce (raz upadłam i zwichnęłam sobie rękę, ale ćsiii). Nie licząc tego interesuję się także grafiką, blogowaniem - co już z pewnością wiecie, fotografowaniem oraz pisaniem opowiadań. Wiecie, czego nie lubię? Pisania postów powitalnych. Najgorsze jest to, że dzisiaj dostałam się na trzy blogi! Na ten, na Filmowe i na jeszcze jednego bloga. Masakra. Kto widział posta u Kellow wie, że zmęczyłam się napisaniem tak długiego powitania. Aj, dowiecie się o mnie więcej gdy będę pisała.

Na MovieStarPlanet możecie mnie znaleźć pod nickiem ,,LolkaaaXD". Nie lubię tej nazwy, ale jest z pewnością kojarzona na kilku blogach o MSP. Mam 22 level, nie wbijam go, aczkolwiek doceniam gdy ktoś da mi autograf. Nie mam VIPa i nie mam zamiaru go mieć. Szkoda mi pieniędzy, a przecież do blogowania nie jest mi on potrzebny!

Chciałabym teraz zaproponować czytelnikom stworzenie loga lub loga ,,na szybko". To pierwsze jest zwykłe - nie ma o czym gadać. Drugie, po pierwsze - kwadratowe (aby wstawić na profilowe) oraz nie ma wielu szczegółów.

Jeśli chcesz zwykłe logo, napisz:

  • Swój nick
  • Jaki ma być styl loga
  • Jaki look mam wykorzystać
  • Co ma być na nim napisane
  • Czy w rogu ma być adres Twojego bloga
Jeśli logo na szybko, napisz:
  • Jakie masz logo + jaki ma być podpis
  • Jaki look mam wykorzystać
  • Jakie ma być tło
Wszystko jasne? Mam nadzieję! To jak wyjdzie będzie niespodzianką. Dodam je w zależności od ilości zgłoszeń
 Przepraszam że tak krótko - nadrobię to! ^^


6 komentarzy:

  1. Nie zbyt mi się to logo podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Swój nick
    Jaki ma być styl loga
    Jaki look mam wykorzystać
    Co ma być na nim napisane
    Czy w rogu ma być adres Twojego bloga


    Nick: sweet emo050
    Styl: pastelowy
    Look: zrób sama
    Napisy: sweet emo050, dorzuć jakiś cytat

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.