niedziela, 1 maja 2016

Wyniki konkursu na redaktora!

Witajcie!

Jak widzicie po tytule posta dzisiaj ogłoszę wyniki konkursu na redaktora.
Wyniki się trochę późno, ale mam nadzieje, że wam to nie przeszkadza.
Postanowiłam zrezygnować z okresu próbnego i od razu te osoby które zaraz  napisze
przechodzą na stałe.



Tak więc przechodzą 











































































chwila napięcia!





















 - Pomoge wam 5050 - Gratuluje 
- Olivie - Również gratuluje zgłoszenie było trochę krótkie ale 
postanowiłam dać ci szanse.
- Martika - Twoje zgłoszenie było bardzo fajne jak również widziałam 
twoje posty  na emily i mi się podobają.
- Anonim (Zuzia) - Myślę, że dobrze sobie poradzisz zgłoszenie było okej (:



Gratuluje wszystkim którzy przeszli na stałe niestety AsiuniaMSP  nie przeszła
na stałe ponieważ zgłoszenie było bardzo krótkie ortografia słaba i myślę, że posty
też byłyby kiepskie.






Dziewczyny które przeszły na stałe proszę żeby jeszcze raz podały mi 
swoje gmaile w komentarzu pod tym postem a jutro wszystkim wam wyślę zaproszenia.



Jeszcze raz gratuluje i mam nadzieje, że dobrze się spiszecie.
To już na tyle z mojej strony dziękuje za przeczytanie.



Do następnego posta kochani!





~Aga
~Cathleyn/Cath
~/Ryba

5 komentarzy:

  1. Popraw *gmaile XDD bo email nic nie da w tym wypadku c;
    No i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  2. moaning.myrtle.42@gmail.com
    Dziękuję za przyjęcie i gratuluję reszcie C:
    ~WazoniQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim i mam nadzieję, że blog stanie na nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje !
    oliwkowemsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszenia zostały wysłane przyjmijcie! Czekam na posty od was (:
    ~Administratorka

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.