czwartek, 5 maja 2016

Motywujemy motywy #1

Hi, how are you? I'm fine thank you!
Z tej strony, standardowo, Martika ;3. Jak się macie? Ja dzisiaj jechałam na rolkach do szkoły z programem "Rowerowy Maj" Zdarłam nos, palec, kolano i łokieć. Co z tego, że miałam ochraniacze? Jutro jadę na rowerze.
W każdym razie wymyśliłam nową serię. Pt. "Motywujemy motywy". Czyli... co? Próbuję jakoś ubrać naszą MS, tylko w ubrania z tego motywu. Seria będzie się pojawiała, wtedy kiedy motyw, co tydzień.
Dzisiaj modzi zrobili Nam niespodziankę i zrobili nowy motyw. Pięknością on nie grzeszy. Ostatnio bardzo dużo motywów jest okropnych. Albo to ja nie umiem się ubrać. Ostatni taki naprawdę dobry motyw był Skandinavian Spring. To nawet męska część MSP miała się w co ubrać.
Niegdyś motywy były ciekawe, dobre, ubrania dopracowane i fajne. Teraz chyba modzi robią to na tzw. "odwal się". Na koniec ocenię ogólny motyw, jak i poszczególne jego części.
Enjoy!


Kobieta

Wersja bez rangi VIP




W tym looku postawiłam na róż. Do kontrastu dodałam ociupinkę czarnego i białego. Można zauważyć gdzieniegdzie fiolet i zieleń. Cały outfit kosztuje 3775 złotych monetek. Dość droga cena, jak na cztery rzeczy, ale to przez ten komplet (bluzka i spodenki), gdyż kosztuje on aż 2,4 tys. wirtualnych monet.
Look nagrodziłabym oceną 8/10, bo cena zniechęca, a włosy też nie kuszą.

Skład:
♥ Włosy: Large curls, 700 sc
♥ Kokarda: Goes with Everything, 200 sc
♥ Komplet: Bow-tiful, 2400 sc
♥ Buty: Flower Treads, 475 sc

Wersja z rangą VIP


Tutaj włosy pokolorowałam na niestandardowy kolor - zielony. Są to włosy "ombre" Końcówki są białe. Kwiatki za to czerwone z białymi środeczkami. Są tu "rozbłyski". Bluzka jest żółta, w czerwone róże z zielonymi liśćmi. Na niej znajduje się biały sweterek. Niżej widać niebieskie szorty z różową koronką. Do tego dodałam zielone baleriny. Całość prezentuje się bardzo ładnie, jako wiosenny look. Ocena: 10/10, nic dodać, nic ująć.

Skład:
♥ Włosy: Flower Braids, 4 diamenty
♥ Bluzka: Love Warmed, 475 sc
♥ Spodenki: Cute and Lacy, 550 sc
♥ Buty: Brides Maids Elegance, 600 sc



Mężczyzna

Wersja bez rangi VIP


O, ja.. On wygląda jak gej..
Ten outfit jest nietypowy (?). Są tu niecodzienne kolory. Typu róż, jaskrawy błękit w połączeniu z białą koszulą i odświętnymi butami. Włosy czarne, ulizane. Cena wynosi 2000 złotych pieniążków.
Ogólna ocena: 7/10, mało chłopaków byłoby na tyle odważnych, aby to założyć w wirtualnym świecie. Nie mówiąc o realnym!

Skład:
♥ Włosy: Sleek, 400 sc
♥ Góra: Momma Boy's, 700 sc
♥ Dół: Patterned, 425 sc
♥ Buty: Shinies, 475 sc

Wersja z rangą VIP



W tym ubiorze postawiłam na biały i niebieski. Aby strój nie był monotonny dodałam domieszkę czarnego. Nawet włosy są w tym niecodziennym kolorze. Wygląda nawet nawet. Całość kosztuje 8 diamentów i 1025 starcoins.
Ocena: 9/10, mało osób z męskiego, nielicznego (!) grona MSP'owiczów ubrałaby ten strój.

Skład:
♥ Włosy: Side Sweep, 525 sc VIP
♥ Bluzka: Stylish, 5 diamentów
♥ Spodnie: Touch of breeze, 500 sc, VIP
♥ Buty: Suede Walkers, 3 diamenty



Zdobyte punkty dla kobiecej garderoby: 18/20 pkt.
Zdobyte punkty dla męskiej garderoby: 16/20 pkt.

Podsumowując, damska część MSP na pewno z nowego motywu jest zadowolona. Otrzymałyśmy aż 3 strony ubrań, chłopcy, jedynie 2. Więc po liczbie punktów widzimy, że chłopaki, niestety, mają gorsze ubrania. 

A i przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post. Zdążyłam jedynie zrobić Kobietę, Mężczyzny nie. Dlatego post pojawił się z jednodniowym opóźnieniem.


Na sam koniec wstawiam Wam zdjęcie mojego aktualnego statusu:
*Tłumaczenie* Musimy walczyć z dyskryminacją osób niepełnosprawnych!
Tak, jak niewiele osób wie, dzisiaj, 5 maja wypada Dzień Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych. 

Mam nadzieję, że post się spodobał. Oceńcie go, opublikujcie swoją opinię na temat strojów, jak i co myślicie o dyskryminacji osób niepełnosprawnych.
Dziękuję za przeczytanie posta.
Bayoo!



~Martika ;3

10 komentarzy:

  1. O, ja i Nutek. Moglas wziac, look meski z konta Vincenta, ale ok. Post dopracowany :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, specjalnie sobie założyłam konto, gdy pisałam post na emily :) i dziękuję <3 pisałam go dwa dni XD

      Usuń
  2. Looki są okej, ale zmieniłabym kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać to samo. ✌

      Usuń
    2. Dzięki, ja uznałam, że skoro to jest coś pod wiosnę, to wezmę "inne" kolory :)

      Usuń
  3. Fajny post! :3 Też bym pozmieniała kolory.

    ~Majczi
    Www.sloiki-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no mi się powiedzmy tak podobało :3

      Usuń
  4. Fajny post! Kolory bym trochę zmieniła, ale poza tym jest super :3

    Zapraszam do mnie
    www.julciowy-świat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy nie lubią kolorów XD, pogodzę się z tym XDD
      Jutro nowy motyw :D Jej! Dopiero się skapnęłam XD
      I dzięki, no i oczywiście wejdę :)

      Usuń
  5. Post, fajny. Haha XD Jak wszyscy to wszyscy XD. Ja również, jestem za zmianą kolorów. Reszta jest fajna, a seria nie codzienna i oryginalna!
    Pozdrawiam!
    ~`GiGa
    mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.