poniedziałek, 23 maja 2016

Motywujemy motywy #2 i #3

Tak, to ja. Ta zła osoba, która nie raczyła nawet podczas okresu próbnego napisać chociaż pięciu postów. Nie, nie będę tłumaczyć się szkołą, nauką, bo jestem po prostu leniem. Zamiast pisać posta, albo chociaż odrobić lekcje, to ja leżę na kanapie i wpierniczam jem słodycze. (Nie, nie mam problemów z wagą...) Rozumiem, że zostałam przyjęta na stałe. Blog umiera, tak to przeze mnie. Czasu nie cofniesz, często by się to przydało. Post pojawiłby się jakiś tydzień temu, ale mój kochany komputer nie chciał mnie wpuścić na kilkanaście stron. W tym i na MSP, więc nie mogłam napisać Motywujemy Motywy.
W nagrodę zrobię post z oboma motywami. (Dlatego pewnie pojawi się w sobotę) A i tak przy okazji. Już niedługo będę wstawiać Motywujemy Motywy w czwartki, bo skończę dodatkowy angielski. (W tym roku, ej nie opuszczę moich filetów)
W każdym razie, zaczynamy!

***

Kobieta
Wersja bez rangi VIP




Gdyby nie to afro cały strój prezentowałby się niebrzydko. Lecz, nie było innych bez rangi nadającej członkostwo VIP. Kosztuje 1925 starcoins. Jak na 4 rzeczy to nawet tanio.
Ogółem daję ocenę 8/10, przez włosy, które zepsuły cały efekt.

Skład:
♥ Włosy: Afro Star, 600 sc
♥ Góra: Glamorous Me, 400 sc
♥ Dół: Stage Bling, 400 sc
♥ Buty: Purple Glitter, 525 sc
Kobieta
Wersja z rangą VIP



Tutaj widzimy sukienkę, z teraz niezwykle znanym "ombre", można to nazwać sukienką "cieniowaną" lub z "gradientem". Na samej górze jest czarna. Potem z ciemnego fioletu, przez jasny, aż przechodzi po śnieżnobiały kolor. Włosy także mają "gradient" nasza lalka stała się blondynką z fioletowymi końcówkami włosów i ogromną ilością brokatu. Buty są niepozorne i skromne, za to kolczyki trochę większe i błyszczące. Moja ocena to 10/10. Wszystko do siebie pasuje. Szkoda, że trzeba być tzw. VIP'em.

Skład:
♥ Włosy: Stylish Star, 5 diamonds
♥ Sukienka: Red  Carpet Gown, 7 diamonds
♥ Buty: Glass like steps, 5 diamonds
♥ Akcesoria: Bling Stars!, 425 sc, VIP


Mężczyzna
Wersja bez rangi VIP
Według mnie ogólny strój jest ładny. Włosy bym zmieniła. Nie wiem dlaczego kojarzą mi się z Dawidem Kwiatkowskim (on się tak nazywa, prawda?) ja nie słucham jego piosenek, więc tylko kojarzę jego wygląd i głos. Motywem przewodnim jest niebieski i czarny. Jest tutaj domieszka białego. Wszędzie widać ogromne gwiazdy.
Ogółem oceniam na 9/10, naprawdę wysoka nota!

Skład:
♥ Włosy: Peaked, 500 sc
♥ Góra: Loose Hanging, 800 sc
♥ Dół: Star Jeans, 550 sc
♥ Buty: Blink in da' streets, 625 sc


Mężczyzna
Wersja z rangą VIP


Ta marynarka tak bardzo mi się skojarzyła z lokajem (pozdro, dla fanów Sebcia z Kuroshitsuji :*).
Kolejny "blondasek". Fryzura to dredy, jeden niegrzeczny kosmyczek uciekł na twarz naszego lokaja.
Dalej jest czarny i biały. Tylko wstawki butów są złote.
Ocena to 9/10, jedynie włosy jakoś mi się nie podobają (nie to, że mam coś do dredów, ale według mnie nieładnie to wygląda).

Skład:
♥ Włosy: Dreaded Style, 500 sc VIP
♥ Góra: Stage Superstar, 7 diamonds
♥ Dół: Rock Star Dazzler, 500 sc VIP
♥ Buty: For The Stage, 575 sc


***

Kobieta
Wersja bez rangi VIP


Pokochałam ten temat! Ogółem mój ulubiony styl ubierania się to Pastel Goth i Hipster (ubieram się w ten drugi). I właśnie to jest temat stworzony dla mnie <3
W każdym razie ten strój byłby przepiękny, gdyby nie to, że fryzura wszystko psuje. Tak, to bym cały dodała do listy życzeń bez wahania! Mam podobny strój w liście życzeń, ale z inną fryzurą.
Jak widać przeważają kolory pastelowe. Cena jakoś mocno nie jest wygórowana.
Ocena to 9/10.

Skład:
♥ Włosy: Pink is the color, 500 sc 
♥ Góra: Pastel Grade, 450 sc
♥ Dół: Edgy Print Long, 625 sc
♥ Buty: Pastel Platform, 600 sc


Kobieta
Wersja z rangą VIP

Zakochałam się w tym! Jaka szkoda, że nie mam VIP'a :c. Wtedy bardzo chętnie bym ten outfit kupiła. Kolorów chyba w ogóle nie zmieniałam. Są jakie były "od razu".
Strój jest taki piękny, że dam 11/10. Dobra, żartuję 10/10.

Skład:
♥ Włosy: Two Tone Pastel, 6 diamonds
♥ Góra: Hardcore Pastel, 8 diamonds
♥ Dół: Pastel Platform, 600 sc

Mężczyzna
Wersja bez rangi VIP


Nic do siebie nie pasuje. JEJ! Każda część stroju jest "ni z gruszki, ni z pietruszki".
Nie podoba mi się zbytnio. Na pewno żaden chłopak by tego nie założył. Chyba...
W każdym razie, według mnie ocena 4/10 dobrze wypowiada moje odczucia.

Skład:
♥ Włosy: Blue Pastel, 550 sc
♥ Góra: Fabled Beast, 525 sc
♥ Dół: Studded Pastel, 525 sc
♥ Buty: Stompers, 525 sc


Mężczyzna
Wersja z rangą VIP

Ten outfit jakoś wygląda. Nie wiem, co tu opisywać. Po prostu. 6/10.





Skład:
♥ Włosy: Wilde Edge, 500 sc VIP
♥ Góra: Pastel Star, 5 diamonds
♥ Dół: Check me, 500 sc VIP

( ͡° ͜ʖ ͡°)

♥ Buty: Rockin' Rubber, 500 sc
***
Ogółem oba motywy prezentują się tak.
Stage Star:
Kobieta - 18/20
Mężczyzna - 18/20
O! Mamy remis, nie spodziewałam się. Czyli i tu, i tu moderatorzy się postarali.
Edgy Pastels:
Kobieta - 19/20
Mężczyzna - 10/20
No, u dziewczyn to duuuużo lepiej się prezentuje. Ale co zrobisz. Gdyby dodać trochę ubrań z innych motywów na pewno wyglądałoby to lepiej.

Więc "wygrał" motyw Stage Star, ale moim ulubieńcem i tak jest Edgy Pastels.

Więc, przepraszam, że post pojawia się w poniedziałek, nie w czwartek, bo robiłam go od piątku do dzisiaj. Robi się coraz cieplej, a ja chcę korzystać z pogody. W każdym razie chyba będę kończyć z blogowaniem...
W każdym razie dziękuję za przeczytanie tego okropnie długiego posta i do zobaczenia następnym razem!
Bayoo~!

~Martika ;3

2 komentarze:

  1. Hehe. Dlaczego akurat Sebastian, a nie Tanatka? Bo Tanaka był też lokajem tej posiadłości. (Tak był, zginął... Sry za spoiler.) Post super!
    #JedzZupe
    #Marcianizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... ja nie oglądałam, nie wiem XD skojarzył mi się, bo to jedyna postać którą znam z Kuroshitsuji XD

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.