wtorek, 17 maja 2016

Co ze mną będzie? Odchodzę, czy zostaję?






 Z tej strony Zuza, tak, ta zagubiona duszyczka, która nie pisała. Post nie będzie długi. Chciałam tę notkę napisać wcześniej, lecz internet mi się skończył (mam limitowany...) i po prostu nie dałam rady. Otóż, chciałabym poinformować o mojej sytuacji. 

Nie dam rady. Byłabym w stanie pisać posty na tylu blogach, lecz nie mam żadnego powiązania z tym blogiem. Nie czuję tutaj więzi. Pisanie tutaj postów nie sprawia mi przyjemności. A to źle. Kiedyś ktoś mi powiedział "nic na siłę". Dobrze. Nie będę pisać notek na siłę, bo to bez sensu, a takowy post traci całą magię. 

Krótki ten post, czyż nie? Nie chciałam się rozpisywać, pożegnania nie są moją mocną stroną. 
Żegnamy się. Nie widzę tutaj mojej przyszłości...
Ostatni raz,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.