czwartek, 11 lutego 2016

Wracam / Red Valentine

Hej. 
A więc wracam...Tak, pod nową nazwą. Obiecuję, że nie będę jej już zmieniać. Piszę na trzech blogach. Dobrze, że Aga robi konkurs na redaktora, bo nareszcie będzie aktywność na blogu. Chyba każdy redaktor o niej zapomniał. Dziś omówię nowy konkurs, który nosi nazwę 'Red Valentine'. Bez biadolenia, o problemach, zaczynam!
Ciuchy:


Ubrania są w stylu walentynkowym (brawo, geniuszu). Nie które mi się podobają, wyglądają dobrze. Są też takie, które dla mnie nie kojarzą się z tym świętem. Mamy różne topy, spódniczki, włosy, dodatki, buciki. Bardziej-prawdopodobnie są tu wszystkie kategorie. Na ostatniej stronie, widnieją rzeczy motywu walentynkowego, który miał miejsce w 2015. Mogę ocenić całość na 8/10.
Rzeczy
 Hm...Jak to określić? Mamy tu strzały, którymi Kupidyn (kojarzony jako dziecko w pieluszce) strzela, bukiety kwiatów, okno z spadającymi sercami oraz wiele innych rzeczy. Przeważają barwy czerwonego oraz różowego, ale mamy tu też fioletowy, jak i szary. Wszystko razem dostaje 6/10.
Tło
Boże, zakochałam się w tym tle! Jest piękne, bardzo mi się kojarzy z typowymi obchodami walentynek. Wygląda to na sale walentynkową, gdzie panuje król i królowa. Panuje tu złoty i czerwony. Są piękne schody, kwiaty. Podoba mi się to na 10/10.
 Opiszę Animację:
Pierwsza przedstawia ms trzymającą bukiecik kwiatków, który chcę wręczyć. Druga pokazuje naszą ms, spotykającą się z dżentelmenem. Szkoda, że to nie jet Zac :'( Trzecia, to Pixi z nami na randce! Haha, uśmiałam się. Jak to piszą:Kwiczę i nie staje. Czwarta przedstawia...naszą movie star z siatką na robale (jednak ona łapie serca). Ostatnia, czyli piąta, pokazuje naszą postać, stającą, przy balonach, które są dmuchane na helu. Oceniam to 7/10
Razem:31/40
Mogłabym dodać look z paletą itp, ale mam malutko czasu, przecież jutro do dentysty. Kończę moim logiem. W komentarzach napiszcie uwagi do postu, ja się żegnam. Pa!

4 komentarze:

  1. *Przepraszam, że pod tym postem*
    Zaproszenia zostały już wysłane przepraszam, że tak póżno, ale nie miałam możliwości wcześniej.

    * Co do posta*
    Jeżeli już piszesz jakiś post i masz mało czasu to nie dodawaj go tylko dokończ np. następnego dnia lepiej żeby post był porządny i dokończony mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi.
    /`A
    /`Administratorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Post okej, ale za krótki staraj się dłużej opisywać ; ).
    Według mnie motyw jest taki sobie, z jednej strony animacje - jak dla mnie - to dno, ubrania są całkiem, całkiem. Tło nawet fajne, a rzeczy to ogólnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest dobry, lecz mało jest w nim treści pisanej. Według mnie rozpisuj się bardziej, a na pewno notka będzie o wiele lepsza! :)
    Animacje to kompletna porażka, jeśli chodzi o te z Pixi. XDD Moja koleżanka kupiła ją dla beki, ale tak na serio - komu to się przyda? Tak ją spepczyli, że nawet Pixi sama nie wydałaby na to SC.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.