niedziela, 14 lutego 2016

Witam, witam! - czyli kto tu zawitał

Siemansom!
Tutaj Cheesek, Rezolla, TaZła, xRose. Co? Kim ty jesteś? Zaraz się dowiesz!
Nazywam się Rozalia i mam prawie 12 lat. co za głupi wstęp, eh... Wzięłam udział w konkursie na redaktora i dzięki wspaniałym administratorkom zostałam dodana. Nastąpiło to już kilka dni temu, lecz z powodów osobistych, o których nie chcę tu wspominać odpowiednia chwila na pisanie przyszła dopiero dzisiaj. Jeszcze raz pragnę stokrotnie podziękować dziewczynom- pisanie tu to dla mnie wielki zaszczyt, na serio!
Dobrze, pokażę Wam mój grafik postów.
Poniedziałek- Nie ma notki.
Wtorek- Jest post.
Środa- Nie ma notki.
Czwartek- Jest post.
Piątek- Jest post.
Weekend- Pojawi się jedna notka, czy będzie w sobotę, czy w niedzielę- zależy od sytuacji.
Podsumujmy- pojawią się 4 posty tygodniowo! Jak dla mnie to dużo, zwłaszcza że mam też własny blog do ogarnięcia- nie pisałam tam od jakiegoś miesiąca i chcę to ogarnąć.
Dobrze, zaprezentuję teraz serie, które będę prowadziła i po krótce je opiszę, aby nie nastąpiły niejasności.
" HoN" - nie muszę chyba tłumaczyć, zatem cóż... Zgłaszajcie się w komentarzach!
" Look spod ręki" - tworzę outfit, inspirowany "zdjęciem tygodnia" . To zdjęcie będzie wybierane przez Was- na koniec tego posta wstawię 3 fotki z Grafiki Google. Piszcie, które jest najlepsze.
" To było wczoraj" - opisuję mój wczorajszy dzień. Wiem, wiem mało Msp- owy post, ale myślę, że takiego też tu potrzebuję. Na koniec takiej notki, będę wstawiała jakiś TAG itp.. Uwaga! Ta seria będzie prowadzona dość nieregularnie, zależnie od stopnia ciekawości. Rozumiecie, życie bywa czasem bardzo nudne- po co o tym pisać? Tylko bym Was zanudziła.
" Logo na różne okazje" - tu tworzę dla Was logo. Seria pojawiać się będzie, tylko przy okazjonalnych świętach, bądź wydarzeniach, a wszystkie prace będą musiały mieć te tematykę.
To już wszystko, załatwiłam wszystkie ważne sprawy i myślę, że ten post dobiega już końca. Także, zapraszajcie do znajomych na kocie Msp: Sweecia 2014 i komentujcie te notkę- to bardzo motywuje! Oczywiście czekam też na zgłoszenia do HoN.
Zdjęcie tygodnia:
Wybór należy do was.
1.
2.
3.
Do zobaczenia wkrótce!
Nie jestem Pavaray, ale ok :)

8 komentarzy:

  1. Super post ;'D
    ~`Aga
    ~/`Cathleyn
    /`Administratorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post,ale te logo nie jest zbyt bardzo świąteczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny posteł, jednak marry piszę się merry (; To tylko drobny błąd, post fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko post, troszeczkę krótki.
    Popieram osóbkę wyżej - logo chyba już trochę nie na czasie, święta już za nami XD.
    Jeśli chodzi o zdjęcie, z tych podanych najbardziej podoba mi się ostatnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze :)
    Wiem, że logo trochę nie na czasie, ale jakoś tak mnie naszło xD
    Zgłaszajcie się do HoN :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, ja się zgłoszę do HoN XD
    NICK: Callies
    Look: ○ 13 nok til å ønske ○

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do HoN. 8)

    Nick: Emi Caffe
    Look: ~ Still Stronger ♥ ~

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.