wtorek, 9 lutego 2016

Poradnik [1] Jak zrobić logo?

Ave legiony sława i chwała 

Z  tej strony Aga/ Ryba/` Cathleyn . Na początek chciałabym  się was zapytać.
Czy wy jeszcze czytacie tego bloga?  Proszę dajcie znać
w komentarzach czy jesteście, żyjecie i czy nadal czytacie posty.
Przejdźmy już  do poradnika  w   którym pokaże wam jak zrobić logo.


***********************************************************
Pierwszą czynnością którą trzeba zrobić jest zalogowanie się na msp.


>>.Logujemy się na MSP.
>> Wchodzimy w Miasto Filmów >> Artbook >> Dodajemy nowy Artbook







>> Do Artbooka dodajemy naszą Moviestar . Przebieramy ją dodajemy animacje, powiększamy
lub zmniejszamy  czy jak tam chcecie .





>>  Gdy już wszystko zrobiliście  trzeba zrobić screen naszej postaci. Ja używam do tego
"Narzędzia Wycinania "  której możecie znaleść  w >> start >> wszystkie programy >>
akcesoria . Można również  użyć przycisku Prt Sc na klawiaturze i
przyciąć w paincie .




Gotowy  wycinek  powinien wyglądać tak  :










Teraz wchodzimy na stronę sumopaint.com  i wybieramy opcje
"Try Online " .








 Na początku  Zmieniamy język na polski żeby było nam 
łatwiej zrozumieć 





Pierwszym krokiem będzie wybranie naszego zdjęcia. W tym celu klikamy  " Plik " >> Otwórz z mojego komputera " .







 Aby usunąć tło użyjemy Różdżki  jak już klikniemy 
na Różdżkę  klikamy na tło i w ten oto sposób zaznacza nam się tło
i postać.
Jak już mamy zaznaczone klikamy na klawiaturze delete .








Teraz  trzeba  żeby dodać obrys  klikamy warstwa  -> efekty warstwy  -> obrys 



















>> Teraz pojawia nam się takie okienko   ja osobiście zawsze 
daje do obrysu biały ponieważ biały wygląda o wiele
 lepiej  niż np.czarny
  wam również polecam dawać biały.
Suwaki przesuwacie według waszego uznania.



Teraz możemy dodać cienie  najpierw wewnętrzny 

  klikamy  >> warstwa >>  efekty warstwy >>  Cień wewnętrzny 














Suwaki ustawiacie sobie według własnego uznania.



Warstwa >> efekty warstwy >> cień...













Tak jak wyżej za pomocą suwaków wszystko ustawiacie.
Teraz zapisujemy całość   klikamy na x  w prawym górnym  rogu obrazka  z
którego usuwaliśmy tło itp  i klikamy yes .





>>  Teraz  musicie sobie wybrać jakieś tło do loga  ja najczęściej
w google wpisuje tumbrl i są tam różne ładne tła .


>> Jak już wybraliście jakieś tło to wchodzimy na stronę PicMonkey.com





>> Klikamy " Edit  "  i wybieramy nasze tło do loga .



>> Teraz klikamy  motylka  następnie " Your Own "  i wybieramy naszą postać
którą robiliśmy w sumopaincie.








>> Teraz jak już mamy naszą postać wchodzimy w Tt





>> Teraz wybieracie sobie jakąś czcionkę i piszecie  jakiś cytat
ja najczęściej cytatów szukam w internecie .



>>   Teraz możemy dodać jakieś efekty, a jak to zrobić?
Już wam mówię .

>> Klikamy na  taką jakby " Różdżkę " i mamy tam dużo efektów do wyboru




>> Ja również czasami do lóg dodaje  różne szlaczki ( chyba źle napisałam XD  )
  więc pokarze wam
gdzie możecie je znaleść .





 >> Klikamy serduszko >>  CELEBRATE  >> Happy Messages >>  i ten fioletowy
napis

















>> Jak już mamy ten napis na logu to klikamy  >> Eraser >> i zmazujemy
ten napis i mamy szlaczek .




>> Teraz znowu wchodzimy w serduszko  następnie  >> school >> Danshed & Lined >>












>> No i tu również macie trochę szlaczków .


>> To już koniec tego poradnika na samym  niżej będziecie mogli jeszcze
zobaczyć logo jakie mi wyszło

>> Mam nadzieje że poradnik się wam przydał i pomogłam osobom które
nie umiały robić lóg .

 >> To już na tyle ja się z wami  już żegnam  za wszelkie
literówki bądź błędy przepraszam ale pisze tego posta o 1 w nocy i jestem
już trochę zmęczona .
Na koniec chce jeszcze dodać, że teraz posty ode mnie będą się pojawiały częściej



Mam nadzieje, że post się spodobał     widzimy się już prawdopodobnie juro c: .




( Napiszcie w komentarzach czy wam się podoba ^^ )



~ Aga / ' Ryba 

11 komentarzy:

  1. Ja czytam... Znaczy wchodzę xd bo nie był wcześniej co czytać.
    Spk poradnik, logo świetne ^^
    A właśnie... Kiedy użyjesz mojego? B)
    Podeślę ci drugi raz na gg ;'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post. Oczywiscie, czytam bloga, ale nie bylo tu zadnych notek od dawna. Rozumiesz...
    Co z konkiem na reda?
    Genialny post, wiecej takich :*
    ` Rozaa ´

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę tu, ostatni post pisałam dawno, ale wasza aktywność >>>. Więc czemu mam się tu udzielać?
      ~Little me

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o konkurs na redaktora to tak można się zgłaszać do 11 lutego do godziny 23:59 a następnego dnia wysyłam zaproszenia wszystkim osobom które się zgłosiły i te osoby będą miały " okres próbny" który będzie trwał tydzień a po okresie ja w raz z paulikiem wybiorę osoby które najlepiej się spisały ;")
      ~/'A

      Usuń
    3. Jej :* Czyli teoretycznie zię już dostałam? Jej <3
      ` Rozaa ´

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do LBA na moim blogu! c:

    zycie-oczami-julciacza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomogło mi i to bardzo! Fajny poradnik i dzięki, że go napisałaś. ♥

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.