sobota, 20 lutego 2016

Informacja, czyli przerwa

Hej, a więc może nie wiecie, ale robię przerwę.
Tak, też mi jest smutno. Nie mam czasu na blogowanie, poświęcam teraz całkowity czas sso. Mam tam 6 lvl, możecie zapraszać c: Wrócę po miesięcznej przerwie, spróbuje pisać najlepsze posty. To już sprawa administratorek, czy mnie wyrzucą czy zostawią, bo wrócę. Tak samo jest z msp, no będę wchodziła tylko na telefonie...
Musicie poczekać 27 dni (:
~Little me
Ps.Życzę sukcesu temu blogowi, z nowymi redaktorkami się uda.

1 komentarz:

  1. Czekam na twój powrót mam nadzieje, że powrócisz z świetnymi postami!
    /'Aga
    /'Administratorka

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.