środa, 17 lutego 2016

Kto to? Nowa redaktorka!

Hey, hey, hey!

 A co to za osobnik tutaj zawitał, hmm? No kto to, kto to może być?! Na początku przeproszę, że tak późno zaakceptowałam zaproszenie na tego oto zacnego bloga, lecz nie miałam internetu przez jakiś czas oraz musiałam poprawić oceny. Dobrze, to może Wam się przedstawię, bo zapewne mnie nie znacie.
 Mam na imię Zuza, mam 14 lat. Chodzę do pierwszej klasy gimnazjalnej. Jak się uczę? Można powiedzieć, że średnio. Dobrze mi idzie z geografii, angielskiego i niemieckiego.. a np. z historii miałam ledwo 3 na półrocze (miałam mieć 2, hojna Pani mi podciągnęła..). Z polskiego idzie mi dobrze, o to się nie martwcie. Jestem osobą kreatywną z bardzo bogatą wyobraźnią oraz zasobem słownictwa. Staram się robić wszystko najlepiej jak tylko potrafię. Moje hobby to śpiew oraz pisanie opowiadań, wierszy. Nie uznaję czegoś takiego, jak przyjaźń, jeśli mam potrzebę wyżalenia się, to zwracam się do swojego chłopaka. Niektórym wydaje się to głupie, że w takim wieku mam drugą połówkę, lecz to długa historia, jak to 14-latka zaczęła kręcić z 16-latkiem i w ogóle... Jeśli chodzi o moje konto na MSP, to można mnie znaleźć pod nickiem Selenaxs5. To moje główne konto. Mam jeszcze dwa, na których dosyć często przesiaduję. !!! Zuzaa !!! oraz Kla!re. Sprawy organizacyjne dotyczące tego bloga są następujące: będę pisać we wtorki, środy oraz soboty, ewentualnie w niedzielę (to zależy kiedy będę jechać do chłopaka, różnie bywa). 
 Troszkę dziwny ten opis mnie, lecz dzisiaj jestem roztargniona. Wychowawczyni wywołuje na mnie dużą presję, nie chcę jej zawieść.. 

 Mam nadzieję, że się polubimy. Następny post będzie w weekend.
Do zobaczenia, kochani,

Logo zrobione przez Wintelle, dziękuję. <3

6 komentarzy:

  1. Super post *u*
    *przepraszam że pod tym postem*
    Postanowiłam że obie przechodzicie na stałe gratuluje! ((:*
    /`Administratorka bloga
    /`Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na twój profil, i skomentowałam tego bloga, bo wygląda fajnie B}

      Usuń
    2. Oo dziękuje <3 Wpadaj częściej B)
      /'Aga

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.