piątek, 30 października 2015

Informacja

Cześć i czołem kluski z rosołem ^^
(wymyśli ktoś jakieś nowe przywitanie? )


W dzisiejszym poście mam dla was krótką informacje .

Planuje zrobić Q&A więc bardzo bym was prosiła  żebyście zadawali pytania w komentarzach ;")
Mam jeszcze dla was drugą informacje mianowicie planuje ( wiem powtarzam się ;-;) zrobić serię Hot
Or Not więc proszę was żebyście w komentarzach zgłaszali się.
Komentarz z zgłoszeniem ma wyglądać tak :
Nazwa na msp :
Numer looka :

Żeby post nie był taki krótki to pokaże wam jaki jest
zwierzak z zadań hallowenowych



Mi się bardzo podoba ale te jego oczka bym zmieniła ale co zrobisz nic nie zrobisz ;").

To już koniec tego posta przepraszam że jest taki krótki ale jest to informacja.
Pamiętajcie żeby napisać  w komentarzach pytania do Q&A i zgłosić się do Hot Or Not 


Do następnych postów paaaa <3 ♥ *:
~Aga
~RYBA~

7 komentarzy:

  1. Dobra to dla Ciebie Rybo wymyśliłabym 100 pytań, ale mam dziś lenia i tego nie zrobię c:
    •••••••••••••••
    ~1 Zgłoszenie~
    NICK: Callies
    LOOK: •4 Focus•
    ~2 Zgłoszenie ~
    NICK: Jesy <3
    LOOK: Najnowszy - ten na Halloween
    •••••••••••••••
    Teraz pora na moje #ferykreatif pytania
    1. Lubisz mnie?
    2. Jakiej muzyki słuchasz?
    3. Ulubiony artysta/zespół?
    4. Top 5 piosenek? (Dasz radę? Hyhy xd)
    5. Lubisz Ari Grande? *o*
    6. Słuchałaś już Focus'a? ^3^
    7. Co sądzisz o Nicki Minaj?
    8. Lubisz Maclemor'a?
    9. Słuchała kiedyś Thrift shop? #dis is faking osom
    10. A Can't hold Us?

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce 100 pytań dawaj pisz 100 pytań ! x-o >.<
      ~Aga
      ~RYBA♥~

      Usuń
  2. Przecinki Ci nie działają? :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D Te oczy bym też zmieniła :/ Ale tak to ładny.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.