sobota, 24 października 2015

Ktoś nowy?

Cześć i czołem, kluski z rosołem ^^
Jestem Agnieszka i jestem nową redaktorką tego bloga. Postaram się pisać  często  posty, żeby uratować tego bloga. A teraz kilka faktów o mojej osobie.


1. Mam na imię Agnieszka (jak pewnie już wiecie).
2. W wolnym czasie koloruje, rysuje, oglądam filmiki na YT  i wchodzę  na msp oczywiście xd
3. Moim hobby jest jazda konna rysowanie i kolorowanie.
4. Jestem trochę nieśmiała (zależy dla kogo).
5. Nie mam żadnych przyjaciół  w szkole, ale za to w internecie mam dużo, np  Jesy ♥
6. Moja ksywka to Ryba (nie pytajcie xd)
7. Lubie halloween ale go nie obchodze xd c:
8. Jestem harcerką.
9. To jest mój drugi blog na którym pisze.
10. W realu mam kota i rybki, kot a właściwie kotka nazywa się Iskierka
11. Kocham pierogi ♥
12. Nie wiem jakie fakty jeszcze napisać ale ciii
13. Mieszkam w bloku.
14. Nie lubię czytać lektur szkolnych ;_;
15. Moją ulubioną blogerką jest Jesy <3
16. Nie lubię Smalcu XD ( jaki fakt... )
17. Nienawidzę matematyki ;-;
18. Lubie poznawać nowe osoby (:
19. Bardzo nie lubię  w ludziach kłamstwa i bycia fałszywym
20. Miałam kiedyś  innego kota, ale zachorował i zdechł.... :c
21. Urodziny mam 14 czerwca c:
Mam nadzieje że mnie polubicię  i że poprzez te fakty poznaliście lepiej moją osobe (:
Chciałabym na końcu pozdrowić kilka osób:  Jesy, Paulika, Andzię.

Żegnam się z wami moim logiem od Jesy <3













~Aga
~RYBA~

14 komentarzy:

  1. RRYYYYBBBBBAAAAA ♥ >< ^3^





















    Moja ♥♥♥ ^^

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJEJEJEJ C: Hyhy c: Czekam na posty c;
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosisz mnie? Nick: Oliwciegg zrobie z tb naglowek c:. Super post ccc:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek nie może się tak często zmieniać. Dlaczego po raz kolejny zmieniłaś wygląd?

      Usuń
    2. A ja to co? Brzydki wygląd bloga, Paulino. Napraw!!

      Usuń
  4. Fajny post, też nie lubię smalcu, pjona! xD ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam uro tego dnia - pjona! B) Fajny post. Będę czytać :P

    ~Ashley ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. RYPKA KARPIKÓ HEJ <33333333

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.