poniedziałek, 26 października 2015

Zmieniamy Paulika! *-* #1

Witajcie ziemianie z tego oto rosołu!

Zachorowałam, mam szlaban, ale jestem sama w domu więc... Napiszę króciutką notkę, jakbym zmieniła Paulika! ^^
Na początku jeden z twoich looków:
Widzę, że się wykosztowałaś! ;D XD. Look, szczerze? Jest taki sobie (wypowiedziała się najlepsza ;///) Po mojej zmianie ^^
*U*. Ten mi się podoba ;D. Po takiej zmianie.. Wow. Jestem z siebie dumna *-*. Kolor to cytrynowo fioletowy, włosy blondynka xD. Szczerze, chyba go kupię ;DDD.
Twoja twarz (wiem, że masz inny makijaż i chyba oczy, ale nie wiedziałam jak to zrobić)
Usta są śliczne, makijaż i nos niekoniecznie. Proponuję zmianę na:
Lub
:)
 look który polecam Ci kupić ;)
Pa, kończę! ;*

6 komentarzy:

  1. Nie pisz tak dużo postów o lookach ;")
    Na przyszłość ;_; .
    ~Aga
    ~RYBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście powitalnym napisałam. Nie bój się, niedługo się usunę i nie będzie co krytykować. Piszę coś 30/1 min i krytyka. Miłooo

      Usuń
    2. Nie musiałaś brać tego na poważnie
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń
  2. Ja nie mam aż tak mocnego makijażu ;o;

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.