niedziela, 1 listopada 2015

39 przypadkowych pytań o mnie >.<

Cistem Aperio! 
W dzisiejszym poście wymyśliłam że będzie TAG 40 przypadkowych pytań o mnie .
KK zaczynajmy! :P

1Gdzie byłaś 3 godziny temu? W domu :p

2.Czy kiedykolwiek zjadłaś kredke? Nie ? xd 

3.Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego? Tak poduszka :B

4.Czy masz na sobie skarpetki? Tak

5.Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? Niestety nie :c

6.Czy jest ci gorąco?  Nie wręcz przeciwnie jest mi zimno Brr ! 

7. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? Herbata (y)

8.Co ostatnio jadłaś? Obiad XD 

9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili? Na zbiórce? xD

10.Kim był ostatni gość w Twoim domu? Moja siostra :B

11.Czy tesknisz za kimś teraz? Za siostrą :c

12.Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? Picie herbaty i 
kolorowanie kolorowanki Zaczarowany Las 

13.Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach? 
Nie mam żadnego z tych portali :l 

14.Co chcesz wiedzieć o przyszłości? Chciałabym wiedzieć jak będę wyglądać

15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? Nie mam 
na sobie żadnych perfum :P

16. Byłaś w tym roku u lekarza? Chyba tak -B

17. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? Najlepszego przyjaciela mam w internecie :C


18.Czy masz opalenizne? Nie nie mam.

19.Czego teraz słuchasz? Piosenek z Life Is Strange *^-^*

20.Czy kolekcjonujesz coś? Narazie nie ale kiedyś kolekcjonować kapsle z tymbarka xd

21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje? Jeszcze nigdy nie zostałam zatrzymana xD

22.Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ? Nie ale kiedyś spróbuje :B

23.Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?  " Kiedy przyjedziesz? :C " Do siostry xd

24. Lubisz ostre przyprawy? Zależy jakie :P

25. Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic? Wątpie że was to interesuje xd

26.Czy jesteś bogata? Raczej was to też nie interesuje 

27.Jaka jest w Ciebie pogoda? Ciemno i zimno Brr ! :c

28.O której godzinie budzisz się rano? 7\8 zależy na którą mam do szkoły xd

29.Jaki masz dzwonek w tel? Nie wiem xd

30.Czy byłaś kiedyś w innym kraju? Niestety nie :<

31. Ile masz rodzeństwa? Brata i siostre :> 

32.Komputer stacjonarny czy laptop? Mam komputer ale wolałabym laptop :'ll

33. Co planujesz dziś robić? Nie wiem xd 

34.Kiedy ostatni raz płakałeś? Parę dni temu 

35.Jakie jest twoje ulubione radio? Nie słucham radia

36. Co wolisz? hamburgera czy kebaba? Chyba kebaba ( chociaż nie jadłam ale ciii)

37.Jaki jest Twój kolor oczu? Zielony c";

38.Co robiłaś  o 24:00 w nocy? Wczoraj nie spałam i oglądałam filmiki na yt :P

390.Czy masz zwierzęta? Mam kotkę i rybki *^-^*


Mam nadzieje ze TAG się wam podobał i że dowiedzieliście się troche o mnie c: 
Mam nadzieje że taki inny post niż o msp się wam spodobał c: .

Na koniec posta chce bardzo serdecznie  pozdrowić Age\Jesy   i mam 
nadzieje  że nie zrobić tego co mi pisałaś :< .


Do następnych postów . Żegnam ♥ *: 
~Aga
~RYBA ~
EDIT: Przepraszam że te napisy są takie dziwne ale  nie wiem jak to zrobić
żeby takie nie były :c

7 komentarzy:

  1. Nie ma kilku przecinków, a powinny być (y)
    Jest 2 razy to samo pytanie - 28 i 29
    Dzięki za pozdrowienia, co do mojego usunięcia - nie wiem, nic nie obiecuję (nikt nie wie o co chodzi, ale csiii xd).

    `A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiii nigdy nie wiem gdzie stawiać przecinki ehgrr >.<
      I zaraz poprawie te pytania xd
      HYHY
      ~Aga
      ~RYBA~

      Usuń
  2. Z tymi przecinkami się zgadzam z Jesy. :) Fajny post ogółem.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem nigdy nie wiem gdzie stawiać przecinki xd

      Usuń
  3. Fajny post 😊😺😸👻👍 Zapraszam na mojego bloga: wszyscy-kochamy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie reklamuj się ! >.<
      ~ Wściekła Aga...

      Usuń
    2. *~Wściekła Ryba
      RYBOWATA MĄDROŚĆ! ><
      NIE REKLAMOWAĆ SIĘ!

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.