niedziela, 25 października 2015

Nowość na Duńskim MSP

Cześć i czołem kluski z rosołem *^-^*

Jak widzicie po tytule posta, pojawiła się nowość na Duńskim MSP .
Jest to coś podobnego do Spongeboba na Niemieckim MSP, tylko, że  to jest Bratz
Tak wygląda jej profil :

 Po napisie można zobaczyć , że  Bratz sponsporuje MSP
Taki sam napis miał Spongebob.
Gdy ją zaprosimy otrzymujemy od niej 4 prezenty



Tak wyglądają na mojej MS :


Ogólnie te ciuchy mi się nawet podobają tylko lepiej by było jak by można było zmienić
ich kolor :'ll . Mam nadzieję, że na polskim MSP też to wprowadzą ;") .

A tak wygląda pokój Bratiz :


Jak widać pokój jest  uroczy i trochę w stylu kawaii  *^-^*.
Mi osobiście się nawet podoba ;") . A wam?
Dziękuje za przeczytanie  (:

KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA  NA
PISANIE DALSZYCH POSTÓW

Żegnam się z wami jak zwykle moim logiem od Jesy <3
Do następnych postów ;")


~RYBA~
~Aga

3 komentarze:

  1. Świetny post :'D Wiedziałam, że spongebob jest na duńskim msp, ale Bratz nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ , no to teraz już wiesz że jest :'D
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.