piątek, 16 października 2015

Heeeeej! + Looki.

Witam

Mam na imię Oliwia, mam już prawie 11 lat (26 stycznia). Chodzę do 4 klasy szkoły podstawowej. Na MSP, kryję się pod nickiem Oliwciegg. (bez kropki) Mam 7 lvl, oraz niedawno zakupiłam VIP za 5 zł (trzeba korzystać z przeceny xDDDD) Moje zainteresowania to: Rysowanie, śpiewanie, tańczenie i oczywiście blogowanie! Chodzę do klasy sportowej, no cóż.. XD
Dobra, nienawidzę powitań, dam looks i nowości :)))

Namber łan 1.
ZAKOCHAAAAŁAM SIĘ! *-*. Kocham ten sweterek, jak skończy mi się VIP kupię go (na razie same rzeczy, animki dla VIP, trzeba korzystać xD). Kolor włosów może i nie jest naturalny, ale pomimo tego podoba mi się. Ale moja MS ma minę XDDDDDDD
Namber tu 2.

Jak ten kolor mi się podoba *-*. Supe jest. Ale tani ten look O.o. Ktoś kupi? Tak?. Dzięki. Nie? Dzięki. XDD
Ten jeszcze tańszy XD. Ale ładny, nie? KUP GO KTOŚ >.< XD.
Dobra, koniec posta, muszę kończyć.
Jak nagłówek się podoba?
Kto zrobi logo?
Papa ♥

30 komentarzy:

  1. Mi najbardziej spodobał się ten drugi look, a co do posta, to powinnaś według mnie bardziej go dopracować. ;) W sensie, żebyś bardziej opisała te looki, itp. ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy, fajny post, ale pisz dłuższe opisy.
    ~Administratorka bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy piękny *^-^*
    ~BlogowyMążAdministratorkiBloga

    xDDD BEKA BEKA BEKA xDDD
    Wymienię osoby, z których miałem bekę dziś:
    -Aleksa
    -Anonim z siostrą Anonim
    -Lolinkassi
    -Shimeruko
    xDDD CO TAM JESZCZE BYŁO?
    NWM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę więcej osób na tej liście, rozśmieszcie mnie.

      Usuń
    2. W cyrku trener mówi do psa:
      - Ile jest 2 razy 2?
      - Hau hau hau hau.
      - Ile jest 3 razy 3?
      - Hau hau hau hau hau hau hau hau hau.
      Zrezygnowany widz woła:
      - A ile jest 126 razy 3785?
      A pies odpowiada:
      - A sam sobie tyle szczekaj.

      Usuń
    3. Szymon, przeglądnij poprzednie posty!

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ja już je czytałem. Jutro konkurs robię xDDD

      Usuń
    6. ? Lil?
      Lolinka?
      A tylko znay pousuwała (ja zostałem hyhy) i ma 48 i taki troll do niej fajny napisał xDDD

      Usuń
  4. Śliczne looki, a w ogóle też chodzę do czwartej klasy, tylko, że ja mam dziewięć lat... XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam normalnie xDDDD (a nie nienormalnie) xD

      Usuń
    2. Ja też normalnie.

      Usuń
    3. To znaczy, ja poszłam nienormalnie. XDD

      Usuń
    4. Gdzie poszłaś?

      Usuń
    5. A no tak, do szkoły.

      Usuń
    6. Też mam 9 lat i chodzę do czwartej klasy.
      Mieszkam w Irlandii, więc to normalne. (?)

      Usuń
    7. Zgaduję, że z Polski Do Irlandii bo znasz Polski xD. Umiesz język? Jak tak naucz mnie, narazie uczę się Japońskiego, od Pat xD. Noi ang ktorego nie czaje w ogole xd

      Usuń
  5. Pauliku mogę pisać na tym blogu? :c
    ~Smutna Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podaj email. Jak tylko wejdę na kompa to Cię zaproszę.

      Usuń
    2. Do Paulika *^* : mój email to agnieszkapilkarska10@poczta.onet.pl
      Przepraszam że dopiero teraz odpisuje :C xd

      Usuń
  6. Powie mi ktoś jak dodać regulamin komentowania bloga? *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedlugo post, jak rusze dupe. XD. Nie chce mi sieeee xddd

    OdpowiedzUsuń
  9. Na przyszłość - pisz dłuższe posty. :')
    Awansowałam z Rudego Osła, na Rudego Łosia! Ktos sie cieszy? xDD
    /Ksiądz Artur

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.