czwartek, 30 lipca 2015

...a jednak trzeba się cieszyć życiem, by osiągnąć sukces + Spongebob na niemieckim MSP

Cześć kochani!
Wiem, że baaaaardzo dawno nie było posta, za co niezmiernie przepraszam, po prostu codziennie gdzieś wychodziłam, i uwierzcie mi, nie były to przyjemne wizyty. Jakieś rehabilitacje i inne rzeczy, szczegółów nie chcę zdradzać, to moje prywatne sprawy. Nie zdziwię się, jeśli teraz wszyscy się na mnie obrażą, że tak zaniedbuję bloga, ale to po prostu moje życie, które nie polega tylko na przyjemnościach. A ja? Zawaliłam nawet w wakacje... Co teraz? Czas to w końcu powiedzieć...

Przepraszam.

Nie odchodźcie ode mnie, wybaczcie.

Dobra, chciałabym Wam powiedzieć coś ważnego. Pewnie większość z Was już się o tym dowiedziałam, ale dla niewiedzących...

DOSTAŁAM SIĘ NA BLOGA EMILY! ccc:
A konkretnie emily-mccline-i-msp.blogspot.com i bardzo się z tego cieszę. Jestem jak babka w ciąży, mam takie zmiany nastroju. Napisałam tam już 3 posty i niedługo napiszę czwartego. A dla niedoinformowanych, oto cała historia:

Dawno, dawno temu, a może nie tak dawno, za stronami, za blogami, na jednym jedynym blogu Emily wśród czeluści internetów, jak gdyby nigdy nic odbył się konkurs na redaktora. Paulina (czyli ja) postanowiła wziąć udział, myślała, jak wspaniale byłoby się dostać na takiego bloga, ludzie czytaliby Twoje posty, możesz wiedzieć, że Twoje starania są doceniane. Z zapałem napisała zgłoszenie jak każde inne, opisała trochę siebie, bardzo się starała, by to brzmiało jakoś realistycznie i mogła czekać tylko na cud. Długo oczekiwała wyników, ale w końcu nastały. I tam przeczytała, że dostała się do następnego etapu. Musiała napisać notkę próbną. Nie miała w ogóle pomysłu, wszystkie tematy oklepane, looki - odpada, to w ogóle nie nadaje się do posta próbnego, więc postanowiła troszeczkę odejść od tematu MSP i opisała - w życiu nie zgadniecie! - jak napisać dobrą próbną notkę na bloga! To było coś! (y) W poście próbnym piszemy o poście próbnym - powtórzenia specjalne. Dopszsz, przejdźmy dalej. Wysłała tą notkę i w końcu została ona umieszczona na blogu. Na początku Paulina wygrywała w ankiecie, ale kiedy doszła tam notka Nony, słynnej Nonaraty Mjenty, fochalskiej na 100% paniusi, pozdro, ankieta została zhackowana i Nona miała ponad 100 głosów przybywających w zastraszającym tempie, podczas gdy inni mieli ich po kilka! Wkrótce ankieta znowu została zresetowana i trzeba było głosować w komentarzach na swojego faworyta. Znowu wygrywała Nonga, ale już nie z taką przewagą, poza tym dużo głosów było oddanych z jakichś dziwnych kont czy coś... xD Nie że coś sugeruję albo zazdroszczę, po prostu tak piszę. Jednak na samym końcu okazało się, że się Nona nie dostanie, bo hejtuje na innych blogach czy coś. xD No to tyle z tej historyjki. Życie w internecie jest takie ciekawe, co nie? Takie inne. Jeśli ktoś jeszcze czyta bloga Abieski lub Porshi, to na pewno pamięta aferę z Oliwią lub z Szymonem. A raczej wiele afer z Szymonem. Ale np. przez takiego właśnie Szymona netowe życie jest takie ciekawe. Logika? :)

Teraz muszę tylko szybko odzyskać czytelników, więc bardzo proszę, aby każdy kto przeczytał tego posta NAPISAŁ KOMENTARZ. Napiszcie chociaż czy żyjecie, czy będziecie czytać mego bloga.

I na koniec, żeby post nie był taki krótki, coś o Spongebobie na niemieckim MSP.

No to wchodzę se na niemieckie MSP, niemiecka Pixi Star nas wita i gada coś o szkole:


Ciekawe kiedy ta zmiana będzie na polskim MSP... Ja tak pół na pół za tym jestem, bo wtedy moderatorzy będę mogli odczytać nasz wiek na MSP, jeśli podamy klasę, a wtedy usuną konta osób które skończyły 15 lat... ale i tak każdy może skłamać... Dobra, nie odchodźmy od tematu.

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "Nickelodeon" (to już chyba wszyscy wiedzą), wyskoczy nam profil pewnego użytkownika, a z nim - mnóstwo podróbek i podszywaczy. (Jest takie słowo? Blogger podkreślił na czerwono, więc chyba nie ma :/)





Oczywiście ten pierwszy jest prawdziwy :D
Jego profil prezentuje się tak:

Na dole jest niebieski, jak u wszystkich chłopaków, a na górze mieni się sreberkiem, po lewej stronie jest napis "Insel de Wow", to pewnie nazwa jakiegoś serialu w Nickelodeon albo nie wiem co jeszcze oraz napis "Gesponsort", czyli sponsoruje MSP w zamian za wyświetlanie reklam. Z tego wynika, że MSP samo się nie utrzymuje, taka prawda.

Gdy zaprosimy go do znajomych, dostajemy kilka prezentów, w tym dwie bluzki, jedną taką podobną do Spongeboba (xD), a drugą taką inną, oraz dwie rzeczy do pokoju.

(to zdjęcie nie jest moje)

Posiada on kilka artbooków i zdjęć:




Są to chyba reklamy ulubionych seriali na Nickelodeon.

Na koniec jeszcze cały profil:

Zauważyłam jeszcze, że w prawym górnym rogu jest znaczek, którego nie ma na polskim MSP. Po kliknięciu w niego zobaczymy adres pracowników MovieStarPlanet i tym podobne rzeczy. Są tam jakieś literki i cyferki, nie umiem czytać po niemiecku więc nie wiem, chyba to niekoniecznie adres, no ale coś to jest...


No to pozdrawiam i do następnego posta! ^.^

_ Pauli.



16 komentarzy:

  1. Ja Cię zabiję, nie. Jednak nie, bo jak Ciebie nie będzie to bloga też nie. Mmm... czytałam,czytam i czytać będę! ;**
    Częściej dawaj oznaki życia! ;')
    Pozdrawiam!
    ~ Tekna125
    ~ Sylviane

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super, że się dostałaś! A tak w ogóle, fajny blog :) Chyba zacznę go czytać. Ja się dostałam do Katheji i Abieski *-*
    `Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. No, moja Szynszylka powróciła do blogowania :****
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś! :) I gratulejszyn! B) ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szynszylo, nominowałam Cię do LBA
    ~Shakira51001
    'Jesse

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyję i czytam bloga. Super, że się dostałaś na bloga Emily. Też kocham Szynszyle. *-*
    Pozdrawiam
    -Xmalinqa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! >> http://forever-and-always-crazy-girl.blogspot.com/2015/08/lba-nominacja-od-nathalie-asi-i.html#comment-form <<
    Pozdrawiam!
    JellyJednorożec
    JJ.AC

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;) Zapraszam na mojego http://kasiblogomsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam an bloga po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com Na pewno nie będziesz się tam nudzić

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że się dostałaś! Janie gram w MSP ale będę wpadać ^^. No to ten, szkoda że u nas nie ma Spongeboba. Fajny pomysł ale jak zwykle nie u nas... No trudno. Może kiedyś nam zachcą to dodać... XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego bloga nasza-przygoda-po-msp.blogspot.com przepraszam za spam i pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham spongeboba <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.