sobota, 7 listopada 2015

Nowy temat - " London Love" ♥ + Nowość na Angielskim MSP

Cistem Aperio!

Na wstępie bardzo chciałabym was przeprosić za to ,że żaden
post ode mnie nie pojawił się przez te 5 dni. A dlaczego się nie pojawił?
Wiecie jak to jest szkoła,nauka itd.. a ostatnio miałam dużo kartkówek i sprawdzianów
i jeszcze dzisiaj pisałam poprawę sprawdzianu z Angielskiego.
Ale dzisiaj jest już piątek i mam czas więc napisze posta.
Bez zbędnego pitolenia  zaczynajmy!

Jak widać po tytule  będę dziś opisać nowy temat.
Tak prezentuje się okładka :



Ogólnie okładka bardzo mi się podoba a ten napis "London Love"
jest zajebisty ♥. Jedyne co mi się nie podoba to twarz moviestar
po lewej :'ll . A reszta jest w miarę okej

Teraz czas na ubrania :








Ubrania mi się nawet podobają,najbardziej podoba mi się bluzka z drugiej strony
spodniej z pierwszej strony,  reszta jest nawet okej . Ale uważam że dodatków jest za mało
jest tylko jakaś marna plakietka i kwiatek no i te słuchawki ;-; . Uważam również że ceny
niektórych ubrań powinny być niższe np cena tych butów na drugiej stronie powinna być o wiele mniejsza.




Przechodzimy do Animacji :


Z Londynem kojarzą się , ale jakoś nie przypadły mi zbytnio do gustu.
Jedyna animka która mi się podoba to ta  z parasole za 650 sc
no i może jeszcze ta z budką telefoniczną ujdzie.


Tła :














Tło 1 : Przedstawia Londyn nocą . Jest ładne podoba mi się . Nie wiem
co więcej o nim powiedzieć .

Tło 2. Tutaj już mamy przedstawioną, słoneczną metropolie stolicy Angli. Tło mi się podoba
Przyda się do filmów .


Rzeczy : 







Rzeczy mi się podobają są ładne , tanie i mogą się przydać do pokoju lub
filmu. Nie wiem co więcej o nich można powiedzieć .


Żeby post nie był taki krótki to napisze wam o nowść  na Angielskim  MSP

Jest to coś podobnego do Spongeboba czy Bratz .
Ale to jest Nerf Rebelle .

Tak wygląda jej profil :



Po napisach można zobaczaczyć że sponsoruje MSP 
tak samo jak było z Spangebobem i Bratz .





Tak prezentują się na mojej MS :



Ubranią są dosyć ładne podobają mi się aczkolwiek uważam że włosy bez
tej czapki wyglądałyby lepiej . Ciekawe czy wprowadzą to na Polskie MSP .


A tak wygląda jej pokój :





Szczerze to pokój mi się nie podoba  może gdyby zlikwidować te opony
i tę słomę ( czy jak to się nazywa ) byłoby lepiej .


Żegnam się z wami mam nadzieje że post się spodobał .
Pamiętajcie żeby zgłaszać się do Hot Or Not bo narazi tylko jedna  osoba się zgłosiła
zadawajcie również pytania do Q&A  bo narazie  jest ich bardzo mało  .

KOMENTARZ  = DUŻA MOTYWACJA

















~Aga

~RYBA

(wymyśli ktoś jakieś nowe ksywki? *^*)



EDIT : Paulik wejdż  prosze jutro na msp około godziny 17\18 , albo nawet jeszcze dzisiaj jeśli
możesz 
mam do ciebie ważną sprawę przeczytaj to proszę ! 















10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do HOT ot NOT, Look "[56]" C;
    Pytania do Q&A:

    1. Miałaś kiedyś zwierzaka?
    2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    3. Na ile % oceniłabyś MSP?
    4. Lubisz szynszyle? *-*
    5. Co sądzisz o szynszylach? :'D
    6. Lubisz mnie? B))
    7. Chciałabyś mieć szynszyla?
    8. A chciałabyś mieć tęczowego jednorożca?
    9. A chciałabyś mieć lamorożca?
    10. A alpakę?
    11. To prawda, że lamorożce są super? B))
    12. Jaka jest Twoja ulubiona emotikona?
    13. Lubisz używać emotikon?
    14. Pisanie postów sprawia ci przyjemność?
    15. Lubisz rysować?
    To tyle, może później coś mi wpadnie do głowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ale pamiętaj, że przed ''że'' jest przecinek. :3 Zgłaszam się do Hot or Not, z lookiem ''~ We Found Love ♥ ~. Pytania do Q&A:

    1. Ulubiona piosenka?
    2. Dlaczego piszesz mi cały czas na MSP minkę x-o? XD
    3. Ile masz znajomych na MSP?
    4. Umiesz śpiewać?
    5. Masz wyrazisty głos, czy cichy?
    6. Ile masz jutro lekcji? (jeśli Q&A będzie w sobotę, lub piątek, to daj poniedziałek)
    7. Chcesz mieć zajonca? błąd specjalnie
    8. Nie chcesz?! Ale nim jesteś. B)
    9. Zajonce górą!
    10. Dlaczego masz ksywkę Ryba?
    11. Bób vs fasolka? Ja ani tego, ani tego. xD
    12. Jakiej firmy masz laptopa?

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać , dziękuje ci za pytania ♥
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń
  3. Dlaczego obie kopiujecie moje tradycyjne pytania typu "jesteś szynszylą/zajoncem" itp? ;o; Ja smutna, już nie ma trochę oryginalności... ;((((( XD A tak serio to kocham Was <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jutro wejdę na MSP.
    |_Paulik, dla pewności, niepodrobiony. xd I brakuje wiele przecinków... Pracuj nad tym, please. #W #Oryginalnej #Po #Angielsku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej popracuje nad tym , koniecznie wejdż jutro na msp bo muszę z tobą porozmawiać
      tak btw też możesz zadać jakieś pytanka :v
      ~Aga
      ~RYBA

      Usuń
    2. 1. Wchodzisz czasem na stronkę SameQuizy?
      2. Widziałaś kiedyś Jeffa The Killera? Ja raz dzięki niemu dostałam piątkę z historii. xd
      3. Ulubiony owoc?
      4. Lubisz truskawki?
      5. Lubisz maliny?
      6. Kiedy ostatnio otwierałaś lodówkę? xd (Podaj datę i godzinę, dokładnie... xd)
      7. Wiesz, że ostatnio mam fazę na xd?
      8. Policz mrówki w Twoim ogrodzie.
      9. Kiedy się nauczysz przecinków? :c Bo jak się nie nauczysz za 2 tygodnie, to wywalę... ;c
      9. Ale nie martw się, pomogę Ci.
      10. Jak chciałabyś mieć na imię?
      11. Dlaczego wywaliłaś mnie z najek na MSP?

      Usuń
    3. No wczoraj weszłam i Cię nie było.

      Usuń
    4. Sory nie wyrobiłam się , wejdż jutro w godzinach 14,15,16,17,18,19,20 wtedy na 99%
      będę :c

      Usuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.