wtorek, 30 czerwca 2015

Nowości na MSP - zapowiedź - czeka nas wakacyjna przygoda!

Cześć kochani! ^.^
Tutaj Wasza Szynszyla, która po dwóch dniach nieobecności zdecydowała się napisać post. Dlaczego akurat dzisiaj? Bo weszłam na MSP i zastałam coś dziwnego, jakby zapowiedź czegoś związanego z wakacjami. Chyba (?). Mianowicie to:




Widzicie ten napis "WKRÓTCE"? Pewnie będziemy coś zdobywać (w czasie Wielkanocy to były jajka ;)) i dostawać za to sc i fame. Już jestem ciekawa :))) Z chęcią trochę bym zarobiła, bo mam tylko 280 sc >.< A Wy co o tej zmianie sądzicie? Przyda Wam się czy nie?

Żeby post nie był taki krótki...

Jezu, dostałam ostrzeżenie! Pierwszy raz w życiu! :/ Naprawdę się zdenerwowałam, bo jakaś dziewczyna napisała na forum, co by inni zrobili, gdyby im ukradziono konto. No to ja użyłam słów takich jak hasło, email itp, no i ostrzeżenie gotowe! Na szczęście to (JESZCZE) nie ban. Nie zrobiłam screenu ostrzeżenia, bo za szybko je zamknęłam, ale to prawda... Dodam natomiast zrzut ekranu tego tematu:



Nic nie sugeruję ani nie posądzam o nic tej osoby, która napisała ten temat, tylko po prostu mówię, że dostałam ostrzeżenie. No ale niech będzie, będę przestrzegała regulaminu v.v

I żart na dziś:

Dwie blondynki kłócą się, na co pójść do kina.
- Chodźmy na "Epokę Lodowcową".
- Nie, lepiej na "Minionki".
- Nie, na "Epokę lodowcową"!
- "Minionki" są lepsze!
Nagle wtrąca się brunetka:
- Może pójdziecie na kompromis?
A na to blondynki:
- Fajnie, a gdzie grają?
:)
Ok, tym oto żartem kończę tę oto notkę (pff, powtórzenia, synonimufff brak) (błąd specjalny) (i w dodatku za dużo nawiasów) (no i co z tego?).
Pozdrawiam,
Pauli2k
xD





Hahah, szynszyla :D

1 komentarz:

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.