czwartek, 25 czerwca 2015

Witaj na naszym nowym blogu! - o mnie

Cześć kochani! 

Na imię nadano mi Paulina i we wrześniu skończę 12 lat. (#Nołaał, w naszej szkole jest chyba z 10 Paulin.) Mój nick na MSP to Pauli2k, ale możecie na mnie mówić Pauli lub Szynszyla, bo kocham szynszyle. Ostatnio do mojego ogrodu przylatują kaczki i tak się złożyło, że są moimi drugimi ulubionymi zwierzętami. Lubię książki (oczywiście tylko te ciekawe xD). Najbardziej lubię czytać Harry'ego Pottera oraz "Dziewczynkę z Szóstego Księżyca". Moimi ulubionymi piosenkarkami są Ewa Farna oraz Ellie Goulding (#LOVELOVELOVE 4EVER), pewnie każdy słyszał chociaż jedną jej piosenkę. Lubię podejmować wyzwania. Mam średnią 5.27, z czego bardzo się cieszę. :D


Z KIM BĘDĘ PROWADZIĆ TEGO BLOGA i O CZYM BĘDZIEMY TU PISAĆ?

 Bloga będziemy prowadzić z moimi dwoma koleżankami z klasy - Paulą i Andzią. (Nie jestem jeszcze pewna co do tej pierwszej, ale myślę, że Paula też będzie z nami blogować). Będziemy pisać o MovieStarPlanet, Simsach i ogólnie o życiu. Będę prowadziła różne ciekawe serie, wszystkiego dowiecie się w swoim czasie! :D


Teraz przejdźmy do mojego wyglądu.
Uwaga, bójcie się D:



[zdjęcie usunięte]





Tak jak widzicie, mam ciemnobrązowe włosy średniej długości, grzywkę spuszczoną na bok i szaro-zielono-niebieskie oczy. Aghh. tutaj trochę słabo widać oczy... :/ Na wszelki wypadek dodam jeszcze jedno zdjęcie:




[zdjęcie usunięte]




W tym świetle słabo mnie widać, spróbuję kiedy indziej w innym miejscu... :/ Mam nadzieję, że jeszcze zajrzycie na tego bloga. Jutro napiszę notkę o zakończeniu roku szkolnego i imprezie, którą zorganizujemy z koleżankami. Spodziewajcie się dużej ilości zdjęć! :)

Pozdrawiam,
Pauli2k
xD


7 komentarzy:

  1. Mamy kolejną wspólną cechę, też kocham HP

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oczy wygladajace jakbys miala jaks chorobe o.o Ogolem blog chyba powinien miec jakas okreslona tematyke co nie? Nie ma co komentowac, wszystko jest zle.
















    ~JA, MAGICZNA ISTOTKA XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz oczy wygladajace jakbys miala jaks chorobe o.o Ogolem blog chyba powinien miec jakas okreslona tematyke co nie? Nie ma co komentowac, wszystko jest zle.
















    ~JA, MAGICZNA ISTOTKA XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz oczy wygladajace jakbys miala jaks chorobe o.o Ogolem blog chyba powinien miec jakas okreslona tematyke co nie? Nie ma co komentowac, wszystko jest zle.
















    ~JA, MAGICZNA ISTOTKA XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :D Zapraszam na mój: World of book wszyscy-kochamy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.