piątek, 22 kwietnia 2016

Nowy motyw - California skate park ♥

Witajcie!

Z tej strony jak zawsze Aga/ Cathleyn  wiem, że ostatni post 
był 15 kwietnia, ale miałam dużo sprawdzianów i kartkówek i jeszcze musiałam
popoprawiać oceny więc.. 
A jak wam ten tydzień mija? 
Ja ogólnie zaraz muszę się pouczyć na sprawdzian z historii, bo jutro mam,
a nawet jeszcze nie zaczęłam się uczyć ;_;


Dzisiaj jak co czwartek wyszedł nowy motyw na msp więc postanowiłam
go ocenić.

Zacznijmy od ciuchów (:




STR 1






STR 2





STR 3



Jak widać na powyższych wycinkach są 3 strony czyli całkiem nieźle.
Jeżeli chodzi o włosy, to są po prostu śliczne  są 3 pary włosów mi najbrdziej
podobają się włosy za 5 diamentów, oraz te za 800 sc daje 10/10.
Sukienki:  Są 2 sukienki,   podobają mi się obydwie tylko zniżyłabym ich cenę.
8/10
Bluzki: Wszystkie śliczne 10/10 
Buty - Daje 10/10 ponieważ wszystkie mi się podobają.
Dodatki:  8/10  bo nie zbyt mi się podobają.




ANIMACJE





Jest 6 animacji więc całkiem dużo  większość mi się podoba, lecz
zmieniłabym ceny niektórych animacji daje 6/10







RZECZY




*przepraszam za te kolorki na górze*

Rzeczy są naprawdę bardzo ładne, najbardziej spodobała mi się ta deska
z kołami które świecą chciałabym mieć taką w realu. 10/10





TŁA




Jest tylko jeden tło więc trochę słabo, ale jest plus, bo użytkownicy
bez vipa mogą je kupić. Na tle jest przedstawiony skate park podobają mi 
się kolory jakie w nim są. 8/10




OGÓLNA OCENA

Konkurs zdobył aż 70 punktów czyli bardzo dużo mi się konkurs
bardzo podoba a wam? Napiszcie w komentarzu 
Jeżeli źle policzyłam to poprawcie mnie w komentarzu 




No to już koniec posta, jutro zrobię posta z lookami do tego konkursu 
ponieważ dzisiaj już nie mam czasu,
Proszę żebyście zostawili opinie w komentarzu o poście.
Mam nadzieje, że post nie wyszedł za krótki 





~Dziękuje za przeczytanie 
~~/Aguś
~~'/Aga
~~'/ Cathleyn/ Cath

3 komentarze:

  1. Motyw jest 'okej', ubrania na plus, ale animacje i tło to porażka. Rzeczy takie sobie, ale raczej nic z nich nie kupię.
    Co do posta, szkoda, że opisy nie są rozwinięte + brakuje przecinków

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.