czwartek, 3 marca 2016

Zamówione loga #1

Ohayoo!

 Jak widzicie po przywitaniu - tutaj Selenaxs5. Chciałabym na początku wytłumaczyć powód, przez który nie pisałam postów w określonych terminach. Nauka. To po pierwsze. Dostałam ostatnio dużo jedynek oraz dwójek i musiałam się skupić głownie na tym. Po drugie, to nagły spadek humoru. Do tej pory mam zły nastrój i naprawdę nie chciałam Was zarazić tym, ale widzę, że prawie w ogóle postów nie ma na tej stronie, więc postanowiłam się ruszyć i napisać coś mimo problemów.

Przychodzę do Was z dwoma nowymi logami. Są one dla dwóch osób: ###supergirl oraz gilipoli12345 (jeśli źle napisałam jakiś nick, to przepraszam). Jestem dumna z tych lóg, to chyba jedne z moich najlepszych prac.

Logo dla ###supergirl:


Chciałam tutaj oddać pozytywną energię.. aby było widać, że MS na logu jest szczęśliwa, że wierzy w to, co robi i nie wątpi w to.. że popiera spokój i twierdzi to, jako klucz do spełnienia marzeń. Myślę, że udało mi się. Oceńcie to logo w skali od 1 do 10 w komentarzu. A Tobie, ###supergirl, jeśli nie podoba się logo, to mogę zrobić następne.








Logo dla gilipoli12345:


Na tym logu próbowałam dążyć do stylu z wieku XIX (?). Kobiety nosiły wtedy bardzo wyszczuplające gorsety oraz obfite, dostojne suknie i ten look, który MS ma na sobie bardzo mi taką kobietę przypomina. Chciałam, aby dama na tym oto logu wyszła jasno. Myślę, że udało mi się utworzyć wrażenie wieku XIX. Oceńcie to logo w skali od 1 do 10 w komentarzu. A Tobie, gilipoli12345, jeśli nie podoba się logo, to mogę zrobić następne.




 


Jeśli ktoś z Was chciałby logo mojego autorstwa, to proszę podać swój nick w komentarzu oraz napisać, jakiego stylu mam użyć, gdyż wtedy będzie mi łatwiej. 

Mam ogromną nadzieję, że post oraz loga Wam się spodobały. Żegnam się z Wami, przepraszam za krótki post.
Do zobaczenia, pozdrawiam Was nowym logiem,


14 komentarzy:

  1. No rzeczywiście mało postów jest ja jutro napisze jakiś post.
    /Cath

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne loga. *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne loga!
    Zrobiłabyś mi?
    Nick: martyna lol 12345
    Wymagań nie mam, zdaję się na Ciebie.
    Aha, zaprosisz na MSP?
    Jutro będe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne loga! Jak coś, jeszcze dzisiaj pojawi się ode mnie post, narazie jest w roboczych. Nie pisałam przez miesiąc z powodu pewnej bardzo smutnej sprawy z mego życia. Wogóle te loga są totalnie odlotowe! Zrobiłabyś mie takie?
    Nick: Sweecia 2014
    Look: To co mam na sobie obecnie.
    Wymagania: Brak, zdaję się na ciebie :)
    Cheesek

    OdpowiedzUsuń
  5. Te loga to w oczy ranią, najpierw naucz się robić
    ~Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje konto to w oczy rani, najpierw naucz się tworzyć konto google, pojebie.
      ~Selenaxs5. ;**

      Usuń
    2. Nie musisz od razu wyzywać :') Każdy ma prawo do wyrażenia opinii.

      Usuń
    3. Jestem wulgarna i tego nie mam zamiaru zmieniać. ;) A ja mam prawo do wyrażenia mojej opinii o czyjejś opinii xDD

      Usuń
    4. Kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie, acz nikt nie ma prawa wyzywac kogos za kulturalne napisanie swojego zdania. Od tego jest funkcja pisania z tak zwanego ,,anonima'', azeby z niej korzystac. Naucz sie przyjmowac krytyke, nie kazdy bedzie Ci slodzil, kochana. Rownie dobrze ja moge Cie teraz nazwac pojebem, bo tak, bo taka mam fanaberie, aczkolwiek znowoz dostrzegam pewna roznice, otoz ja w porownaniu do Ciebie moge uzasadnic agresywna opinie. Swietnie, ze masz tak bogaty zasob slownictwa, tylko widzisz, nie zmienia to faktu, ze slownictwo trzeba umiec dopasowac do sytuacji.

      Usuń
    5. Każdy ma prawo wyrazić OPINIĘ. A to wyżej, to był HEJT. Jeżeli już ma ktoś hejtować - niech założy ten ktoś konto google, bo hejtowanie z anonima jest po prostu żałosne. xDD

      Usuń
  6. Genialne te loga *-*
    Czy mogłabyś zrobić mi?
    Nick: Trixie 33
    Ubranie: wybierz coś z szafy, aby pasowało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne logo dla mnie *.* Mocne 9/10

    OdpowiedzUsuń
  8. Logo jest prześliczne, ale czy mogłabyś zrobić trochę jaśniejsze? Wieża bardzo mi się podoba. Tylko trochu jaśniej. Jeśli to problem, to nie ma sprawy. A propo anonima Zuzaa masz rację. Tym oto skromnym zdaniem kończę mój komentarz.
    ~gilipoli12345

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo jest prześliczne, ale czy mogłabyś zrobić trochę jaśniejsze? Wieża bardzo mi się podoba. Tylko trochu jaśniej. Jeśli to problem, to nie ma sprawy. A propo anonima Zuzaa masz rację. Tym oto skromnym zdaniem kończę mój komentarz.
    ~gilipoli12345

    OdpowiedzUsuń

Witaj na naszym blogu! Cieszę się, że chcesz skomentować posta. Jednak pamiętaj:
- Nie hejtuj.
- Możesz podać link do bloga lecz najpierw wyraź opinie o poście!
- Nie spamuj.